باماچرا...؟

پرسشی از ریاست‌محترم دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

در روزهای آخر هفته گاهی ماشین ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بی خبر و تک سرنشین وارد‌ محوطه بیمارستان می شد ،بدون تشریفات ، بدون همراه ، دکتر ساکی خودش راننده خودش بود و برای بازدید طرح های خیرساز به شهرستان‌ها می آمد مهم نبود اعتبار هست یا نیست، همان نوع حضورش، ارتباط بدون واسطه ای که با تشکل های مردم نهاد داشت، همان انرژی مثبتی که در کلامش منتقل می کرد ، مایه دلگرمی بود.
کد خبر : 821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
پرسشی از ریاست‌محترم دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان

در روزهای آخر هفته گاهی ماشین ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بی خبر و تک سرنشین وارد‌ محوطه بیمارستان می شد ،بدون تشریفات ، بدون همراه ، دکتر ساکی خودش راننده خودش بود و برای بازدید طرح های خیرساز به شهرستان‌ها می آمد مهم نبود اعتبار هست یا نیست، همان نوع حضورش، ارتباط بدون واسطه ای که با تشکل های مردم نهاد داشت، همان انرژی مثبتی که در کلامش منتقل می کرد ، مایه دلگرمی بود خاصه آنکه فلسفه وجودی خیرین سلامت و تاثیر آن بر مقوله بهداشت و درمان را باور داشت.
نسیم انتخابات که وزیدن گرفت اما داغ شدن بازار سیاست، موجی ایجاد کرد که شرحش در این مقال نمی گنجد ولی هر چه بود دکتر ساکی را با خود برد…!!!
او رفت و اکنون چندین ماه است برادر ارجمندی که همشهری آقای استاندار هم هست، جایگزین وی شده، قصد نداریم در این حوزه تخصصی نگاه بومی و غیر بومی داشته باشیم، اما چندماه است که پروژه خیر ساز icu و nicu بیمارستان امام‌علی(ع) کلید خورده با شیوع کرونا و تعطیل شدن بسیاری پروژه ها ، مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا برای رفع مشکل بیماران همه مخاطرات احتمالی را به جان خرید و کار را ادامه داد تا امروز که با اعتباری قریب یک ‌میلیارد تومان در حالی که مبنای تفاهم‌نامه ۵۰ درصد خیر ۵۰ درصد دانشگاه بوده بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، منتهی نوبت به سهم دانشگاه که رسیده تا الان که پول نبود ، حالا هم که گشایشی شده اراده ای مشاهده می شود که مکاتبات خیرین زمانی روی میز ریاست دانشگاه قرار بگیرد که اعتبار ته کشیده باشد، خستگی در تن افراد می ماند وقتی صداقت مجموعه ای سادگی ترجمه می شود، اما به راستی چرا…؟!!! حداقل با خیرین سلامت چرا…؟ ما که هرآنچه داشتیم اول ره گذاشتیم…!!!

با احترام
محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.