پیام‌تبریک استاندار به‌ مردم لرستان

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: استاندار لرستان طی پیامی آغاز سال نو را به مردم لرستان تبریک گفت: متن این‌پیام بدین شرح است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ بهار، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه‌های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی‌ها است. اینک زمین نفسی

کد خبر : 421
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
پیام‌تبریک استاندار به‌ مردم لرستان

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: استاندار لرستان طی پیامی آغاز سال نو را به مردم لرستان تبریک گفت:

متن این‌پیام بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه‌های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی‌ها است. اینک زمین نفسی تازه می‌کند و تابلویی رنگارنگ را در عمق چشمان جهانیان به تصویر می‌کشد.

امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، ارمغان روزها و سالی پر از خوبی‌ها و خیر و برکت خواهد بود. سالی که بتوان با تلاش‌های خستگی ناپذیر ملت ایران، گام‌هایی بلند و استوار در تمام حوزه‌ها برداشت و خصوصاً جهش بزرگی در زمینه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، افزایش سهم سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدات داخلی ایجاد کرد.

اینجانب فرا رسیدن سال یک هزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی را که با نام و نشان امام موسی کاظم (ع) آن راهبر عالم آغاز شد و در طلیعه آن به بعثت رسول اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه مزین شده است، به تمام مردم عزیز استان لرستان تبریک و شادباش می‌گویم. امید است همراهی و همکاری تمام قد مسئولان و همدلی همیشگی مردم استان در این سال باعث رونق بیش از پیش استان گردد.

همچنین جا دارد از مردم فهیم، مدیران پرتلاش، جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان -این سفیران عرصه سلامت- و همچنین مساعی اصحاب رسانه در روزهای پایانی سال که سبب شد از پیشرفت بیماری کرونا جلوگیری شود و انشالله به محو آن منجر خواهد شد؛ تشکر کنم.

امید است در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقای سطح رفاه مردم و کارآمدتر شدن نظام و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید سالی مملو از موفقیت و بهروزی برای ملت ایران و استان لرستان داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.