پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا به مناسبت شب یلدا و روز پرستار

همزمان با تولد حضرت زینب (س)سرپرست آموزش و‌پروش شهرستان ازنا طی پیامی ضمن اشاره به جایگاه پرستاران وگرامیداشت آداب و سنن ایرانی شب یلدا و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر : 2292
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا به مناسبت شب یلدا و روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ازنا ایرج جودکی طی پیامی شب یلدا و روز پرستار را تبریک گفت متن پیام به این شرح است:

یلدا، شب فال حافظ و قرآن است
در سفره، صفای سبزه و ریحان است
یلدا، شب ذکر ناب «بسم الله» است
در سینه ی عاشقان، خدا مهمان است

فصل زیبا و هزار رنگِ پاییز، رو به پایان است و کم کم جای خود را به زمستان سرد و سفیدپوش خواهد داد. فرا رسیدن طولانی ترین شب سال و جشن یلدای باستانی و تقارن فرخنده ی آن با خجسته میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستارِ تمام نیکی ها، پرستارِ تنِ رنجورِ ولایت، پرستارِ زخم های به خون نشسته صحرای کربلا، پرستارِ ارزش های مقدس عاشورا، اُسوه ی صبر و ایمان و عفاف؛ حضرت زینب کبری (س) و روز بزرگداشت مقام و منزلت پرستار، را به همه مردم ایران مخصوصاً پرستاران عزیز؛ این فرشتگانِ سفیدپوش و سربازان و جهادگرانِ خستگی ناپذیر عرصه ی سلامت، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

جشن یلدا به عنوان یک رسم بسیار نیکوی به جای مانده از نیاکانمان به ما می‌آموزد که بلندترین شب سال در آغاز سردترین فصل سال هم با گرمای محبت، گرم می‌شود و به صبح می‌رسد. ولی با توجه به مشکلات ایجاد شده توسط ویروس منحوس کرونا، ممکن است یک دورهمیِ ساده در این شب، باعث دوریِ بیشترِ همه عزیزان و نزدیکان و یا حتی خدای نکرده، نبود همیشگی عزیزی شود که جبران آن ناممکن خواهد بود.

پس بیایید با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و انجام بازدیدهای یلداییِ خود با استفاده از بستر فضای مجازی، به آینده ی روشنِ پس از کرونا امیدوار باشیم و کمک کنیم تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این بیماری، از دور هم بودن لذت ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.