اقتصادی

آغوش باز منطقه ویژه اقتصادی ازنابرای سرمایه گذاران

سیامک مرادی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و صنعتگران مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گفت: منطقه ویژه اقتصادی پذیرای سرمایه گزاران بوده و ۲۹۳ هکتار فاز توسعه که در حال حاضر قابل‌واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، آموزشی و خدماتی است.
کد خبر : 4265
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
آغوش باز منطقه ویژه اقتصادی ازنابرای سرمایه گذاران

منطقه ویژه اقتصادی ازنا پذیرای سرمایه گذاران است

مدیر منطقه ویژه اقتصادی لرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان دارای مساحت کلی ۴۶۳ هکتار است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: سیامک مرادی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و صنعتگران مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی استان دارای مساحت کلی ۴۶۳ هکتار بوده که شامل ۷۰ هکتار فاز اول عملیاتی که تماماً واگذار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ هکتار واگذار شده به شرکت فولاد ازنا و همچنین ۲۹۳ هکتار فاز توسعه که در حال حاضر قابل‌واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، آموزشی و خدماتی است.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از پروژه‌های در حال اجرا توسط سازمان متولی (شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان) ارائه شد و مدیران واحدهای صنعتی پیشنهادات خود را در جهت بهبود فضای کسب‌وکار و زیرساخت‌های منطقه عنوان کردند.

در پایان مقرر شد از فرمانداری ازنا و مدیر محیط‌زیست و همچنین مدیر راهداری شهرستان ازنا جهت حضور در جلسه بعدی هماهنگی منطقه، دعوت به عمل آید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.