آموزش و پیشگیری از اعتیاد، راه‌ کم کردن هزینه‌های دولتی

مدیرکل بهزیستی لرستان  در دیدار با نماینده منتخب مردم شریف دورود و ازنا‌ گفت: مجمع نمایندگان استان با همگرایی فکری و تشکیل مجامع قوی و توانمند بهزیستی را ویژه ببینند.
کد خبر : 1151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
آموزش و پیشگیری از اعتیاد، راه‌ کم کردن هزینه‌های دولتی

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در دیدار با دکتر حسین گودرزی، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی که در محل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی با اعتبارات محدود ۱۶۲ خدمت انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه جامعه هدف ما از قبل تولد تا کهنسالی و سالمندی است، ادامه داد: مشاوره‌های قبل از ازدواج، آزمایشات ژنتیک و … را برای جامعه هدف انجام می‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بهزیستی وظایفی برای همه جامعه در بهبود و کیفیت زندگی و ارتقاء زندگی برعهده دارد اما با توجه به محدودیت‌های اعتباری به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهد.

یاری با بیان اینکه بهزیستی نیازمند حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای قانونگذاری و رفع محدودیت‌ها و افزایش اعتبارات سازمان برای خدمات‌دهی بهتر است، افزود: امیدواریم مجمع نمایندگان استان با همگرایی فکری با تشکیل مجامع قوی و توانمند این سازمان را ویژه ببینید.

وی اضافه کرد: جامعه هدف بهزیستی هم نیازمند و هم بیمار هستند که ما به حداقل‎ها بسنده کردیم و ارائه خدمات بهتر به این قشر در گرو تخصیص اعتبارات است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: کارهای اجتماع محورپیشگیرانه از خودکشی، اضطراب، درمان اعتیاد، انواع مشاوره‌های روانشناختی و… از دیگر خدمات سازمان بهزیستی است.

یاری موفقیت در مقوله آموزش و پیشگیری از اعتیاد را یکی از راه‌های کم کردن هزینه‌های دولتی برشمرد و افزود: تشکیل این کارگروه‌ها و بارش افکار در این جلسات منجر به تولید محتوای مؤثر و عملیاتی‌تر می‌شود که با تزریق آن به جامعه گام مهمی برخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری همیشه مهم‌تر از درمان بوده و هزینه‌هایی که برای آن باید پرداخته شود بسیار کمتر از هزینه‌های درمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.