پرسش افکار عمومی

آیا استان لرستان شرق ندارد؟

در جریان سفر یک روزه وزیر کشور به استان لرستان تا لحظه نگارش این سطور کما فی السابق مرکب آقای وزیر در آن سوی گردنه بر زمین نشسته و آن گونه که معاون سیاسی استاندار ‌اعلام برنامه نموده الباقی روز را هم در همان محدوده سپری خواهد نمود...!!!
کد خبر : 3966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
آیا استان لرستان شرق ندارد؟

پرسش افکار عمومی

در جریان سفر یک روزه وزیر کشور به استان لرستان تا لحظه نگارش این سطور کما فی السابق مرکب آقای وزیر در آن سوی گردنه بر زمین نشسته و آن گونه که معاون سیاسی استاندار ‌اعلام برنامه نموده الباقی روز را هم در همان محدوده سپری خواهد نمود…!!!
سوال اینجاست که آیا چهار جهت اصلی در لرستان‌ تنها ۲ جهت دارد که هر مسئولی وارد استان می شود از بقیه جهات مغفول می ماند یا اینکه برخی نقاط زیر خودکار و خط کش آقایان قرار گرفته که در برنامه ریزی ها دیده نمی شود…!!!؟
اگر بحث پیگیری مصوبات سفر است که حل مشکل فولاد ازنا یکی از مهمترین مصوبات بوده است …!!!
اگر بحث رسیدگی به درد دل مردم است که آه و ناله خانواده های جان باخته در جاده ازنا-اراک اشک حاج حافظ شیرازی را هم ‌درآورده است…!!!
مجمع نمایندگان هم که دنبال بهانه می گشت تا با کلید واژه عدم‌دخالت در امور اجرایی زحمت خود را کمتر نماید که این بهانه به او داده شد ولی ای کاش آقای وزیر حداقل برای بازگشت به پایتخت مسیر‌ این جاده را تجربه می کرد هر چند با تدابیر حفاظتی که مسئولان دارند بسیار بعید به نظر می رسد اینگونه باشد ،این ماهستیم که بی حفاظیم..!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.