رئیس کمیسیون عمران‌مجلس:

ازنا-اراک از محورهای مهم کریدور شمال جنوب است

 رئیس کمیسیون عمران مجلس تکمیل محور ازنا-شازند را از مطالبات جدی مردم عنوان و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه چندین سال است که عملیات اجرایی پروژه در حال اجرا است اما همچنان بخش‌هایی از آن معطل مانده است.
کد خبر : 4588
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
ازنا-اراک از محورهای مهم کریدور شمال جنوب است

‍ ازنا- شازند از جمله محورهای مهم کشور است که از آن به عنوان کریدور شمال به جنوب یاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا رضایی کوچی ظهر امروز در حاشیه سفر خود به لرستان و بازدید از محور ازنا-شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ازنا- شازند از جمله محورهای مهم کشور است که از آن به عنوان کریدور شمال به جنوب یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده بار جنوب کشور به استان خوزستان از شهرستان ازنا به سمت مرکز کشور عبور می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تکمیل محور ازنا-شازند را از مطالبات جدی مردم عنوان و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه چندین سال است که عملیات اجرایی پروژه در حال اجرا است اما همچنان بخش‌هایی از آن معطل مانده که انتظار می‌رود با توجه به سفر رئیس مجلس و معاونین وزیر راه و شهرسازی به لرستان منابع موردنیاز پروژه تزریق شود تا هر چه سریع‌تر کار به اتمام برسد.

رضایی کوچی بیان داشت: همچنین امروز تصمیم گرفته شد که تغییری در پیمان‌کار پروژه داده شود ، پیمانکاری که توان کاری و مالی بیشتری داشته باشد و بتواند در زمان کوتاه‌تری پروژه را تکمیل کند.

وی تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب ازنا را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان خواند و افزود: به دلیل بالابودن سطح آب، متاسفانه فاضلاب برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و باید هرچه سریع‌تر پروژه تکمیل شود، سال‌هاست این پروژه کلنگ‌زنی شده و پیشرفت قابل توجهی به دلیل منابع مالی کم ندارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: تاکید مجلس شورای اسلامی به دولت این است که اولویت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، حجم زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که به دلیل نبود منابع مالی معطل مانده‌اند، از این‌رو ظرفیتی را در بودجه از جمله تهاتر نفت و تسهیلات بانکی در قالب ماده ۵۶ و افزایش منابع مالی برای پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه در مناطق محرومی همچون لرستان را فراهم کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.