روی خط وعده ها

اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل کمربندی دورود و جاده ازنا- شازند

طی دیدار نماینده مردم دورود و ازنا حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، موضوع تامین و تخصیص اعتبار از محل ماده ۵۶ برای دو پروژه کمربندی دورود و جاده ازنا - شازند مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 2321
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل کمربندی دورود و جاده ازنا- شازند

به گزارش پايگاه خبری نگین‌اشترانکوه:در دیدار امروز نماینده مردم دورود و ازنا با حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، موضوع تامین و تخصیص اعتبار از محل ماده ۵۶ برای دو پروژه کمربندی دورود و جاده ازنا – شازند بررسی شد.
در این جلسه حسين گودرزی با اشاره به تردد روزانه نزديك به سیزده هزار خودرو از مسیر سه راهی چالانچولان به دورود که ۹۵درصد آنها ماشین های عبوری مي باشند، گفت: شهر دورود تنها شهر بدون کمربندی استان است که روزانه این تعداد وسايل نقلیه سبك و سنگين از داخل شهر عبور می کنند.
گودرزی در ادامه يادآور شد: از مسیر ازنا به سمت اراک هم اين تعداد خودرو عبور می کنند و حجم بالای تردد و تصادفات زیاد باعث شده این مسیر به جاده مرگ معروف گردد.
نماينده مردم دورود و ازنا با اشاره به اخذ مجوز ماده ۵۶ برای این دو پروژه و تعیین بانک توسعه تعاون برای تامین منابع آنها، از مهدیان رئیس بانک توسعه تعاون خواستار تخصیص فوری اعتبار برابر موافقت های صورت گرفته برای این دو پروژه شد تا عملیات تکمیل آنها سرعت بگیرد.
گودرزی با توجه به بررسی های صورت گرفته از این پروژه ها، خواستار آن شد که بانک برای هر یک از این پروژه ها ۴۵۰ میلیارد ریال تا پایان امسال اعتبار تخصیص دهد .
در این دیدار حجت اله مهدیان ضمن اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون برای تامین ۹۰۰ میلیارد ریال برای کمربندی دورود و جاده ازنا- شازند در سال جاری، گفت: تلاش می کنیم این اعتبار هر چه زودتر جهت تکمیل این پروژه ها تخصیص یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.