فرماندار شهرستان ازنا :

اعضای شورای شهر ازنا قدردان رأی اعتماد مردم باشند

محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا در واکنش به حواشی اخیر شورای شهر، استعفای یک عضو شورا را راه حل مناسبی برای کاهش اختلافات ندانست و از اعضای شورای شهر خواست به دور از احساسات به وظایف قانونی خود عمل کنند و قدردان رای اعتماد مردم باشند.
کد خبر : 6375
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
اعضای شورای شهر ازنا قدردان رأی اعتماد مردم باشند

فرماندار شهرستان ازناگفت :اعضای شورای شهر ازنا قدردان رأی اعتماد مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا در واکنش به حواشی اخیر شورای شهر، استعفای یک عضو شورا را راه حل مناسبی برای کاهش اختلافات ندانست و از اعضای شورای شهر خواست به دور از احساسات به وظایف قانونی خود عمل کنند و قدردان رای اعتماد مردم باشند.

وی در ادامه افزود:مردم در مقام انتخاب کننده و قضاوت کننده هستند و از منتخبان خود در شورای شهر انتظار دارند به وظیفه نظارتی و قانونی خود عمل کنند و اختلاف نظرها را در دورن جلسات شوراحل وفصل نمایندو آن را به متن جامعه نکشانند.

فاتحی به شایعات درباره تخلف صورت گرفته در شهرداری ازنا نیز اشاره کرد و گفت: اگر تخلفی در رده‌های مختلف شهرداری اتفاق بیافتد قطعاً رئیس و اعضای شورای شهر در این رابطه باید پاسخگوی عملکرد نظارتی خود باشند.

فرماندار ازنا در ادامه گفت: متاسفانه اظهار نظرهای غیرمسئولانه در رابطه با پارکینگ راه آهن پسندیده نیست و این پارکینگ در حریم راه آهن است و شورای پدافند غیر عامل به صراحت مخالف با ساخت و ساز در حریم راه‌ها است وهیچ کس نمی‌تواند خلاف قانون اظهارنظر یااقدام کند.

فرماندار ازنا در پایان افزود :قانون معیار و ملاک فرمانداری است و همین قانون اختیارات شورای‌های شهر و شهرداری ها را به صورت شفاف و دقیق مشخص نموده است واعضای شورای‌های شهر باید در چهارچوب قانون بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت کنند و در راستای اعتماد عمومی نسبت به ارائه گزارش عملکرد و اطلاع رسانی به افکار عمومی به شکل مستمر اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.