افزایش نارضایتی اجتماعی در پی عملکرد برخی ادارات

پس از قطع اشجار و نارضایتی حاصل از آن اکنون مستندات دیگری اعم از فیلم و عکس و‌سند به دست ما رسیده مبنی بر تخریب کشت و کار و تاسیسات آبیاری بارانی در روستای زرنان...!!!
کد خبر : 1670
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۴
افزایش نارضایتی اجتماعی در پی عملکرد برخی ادارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین‌اشترانکوه: در شرایط کنونی جامعه با وجود مشکلات‌عدیده اقتصادی ،تورم و گرانی افسار گسیخته ، بیماری کرونا هم‌ مضاف بر علت شده تا نسبت به سال های گذشته مردم شرایط خاص و البته دشواری را تجربه نمایند.
در این میان برخلاف انتظار برخی ادارات به جای آن که تلاش کنند باری از دوش مردم بردارند گویا عزم خود را جزم کرده اند تا درصد نارضایتی ها را افزایش دهند…!!!

پس از قطع اشجار و نارضایتی حاصل از آن اکنون مستندات دیگری اعم از فیلم و عکس و‌سند به دست ما رسیده مبنی بر تخریب کشت و کار و تاسیسات آبیاری بارانی در روستای زرنان…!!!
این اقدامات در حالی صورت می گیرد که مکاتبات اداری حاکی از آن است که مدیران بالا دستی توصیه به صبر و مدارا با مردم دارند.
در نوبت قبل هم عرض کردیم هیچ کس با اجرای قانون مخالف نیست اما روش اعمال قانون در زمان و مکان مناسب تاثیر به سزایی در اقناع افکار عمومی خواهد داشت ،نگاهی به محتوای پرونده ها و نامه نگاری های ۱۰ ساله و ۲۰ ساله نشان می دهد گویا برخی می خواهند کوتاهی های احتمالی در ۴۰ سال گذشته را در همین شرایط ضیق اقتصادی و کرونایی یک جا جبران کنند اما به چه دلیل و با چه بهایی روشن نیست….؟

پیشتر هم در قضیه حفر چندین حلقه چاه در شرکت فولاد همین‌قضیه رخ داد که باز هم توجه نکردند تا کار به اعتراض و خشونت کشید.در قضیه شرکت‌منیزیم، مجتمع دامپروری،‌‌کارخانه فولاد و…. بارها و بارها شاهد بوده ایم کشاورزی منطقه قربانی صنعت شده دست آخر هم مجتمع و منیزیم که اصلا وجود خارجی ندارد این هم حال روز فولاد است که همه می بینند، پس حداقل بگذارید مردم از طریق کشاورزی‌ لقمه نانی بخورند صنعتی شدن ‌پیشکش…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.