فرهنگ و هنر

انتشار فراخوان «جذب ایده» با هدف حل مسائل فرهنگی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:این اداره کل در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی اقدام به جذب ایده در حوزه فرهنگ و هنر با اهداف متنوعی از جمله حل مسائل فرهنگی استان داشته باشد.
کد خبر : 7780
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
انتشار فراخوان «جذب ایده» با هدف حل مسائل فرهنگی لرستان

انتشار فراخوان «جذب ایده» با هدف حل مسائل فرهنگی لرستان

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت : این اداره کل در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی اقدام به جذب ایده در حوزه فرهنگ و هنر با اهداف متنوعی از جمله حل مسائل فرهنگی استان داشته باشد.

بر این اساس و با توجه به نام‌گذاری سال نام به جهش تولید با مشارکت مردم، همه نخبگان و ایده‌پردازانی که در حوزه فرهنگ و هنر صاحب‌نظر هستند و دغدغه‌های فرهنگی دارند طرح و ایده‌های ناب فرهنگی هنری خود را به این اداره کل ارائه دهند.

آسیب‌زدایی و نوزایی فرهنگ استان برای موضوع ایده‌پردازی این فراخوان انتخاب شده است. ایده‌ها باید مبتنی بر زیست‌بوم استان باشند و علاوه بر رویکرد روز جامعه احیای سنن تاریخی را نیز در نظر داشته باشند.

به پنج ایده برتر هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مرداد سال جاری ایده‌های خود را به رایانامه farhanglorestan۲۰۲۲@gmail.com ارسال کنند و یا به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به صورت فیزیکی تحویل دهند.

همه ایده‌ها در کتابی به نام خود ایده پردازان چاپ می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.