خبر آدینه

انتقاد امام‌جمعه ازنا از جذب معلمان غیربومی

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش باید تدبیری در این خصوص کند و اگر فرصت استخدام نیز وجود ندارد، باید با حمایت های مالی، زمینه بازگشت به کار نیروی باتجربه فرهنگی این شهرستان فراهم گردد.
کد خبر : 4758
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
انتقاد امام‌جمعه ازنا از جذب معلمان غیربومی

‍ امام جمعه شهرستان ازنا گفت :به هیچ وجه نمی پذیریم کارمند یا معلمی از شهرهای دیگر به ازنا بیاید و حق مردم ازنا را پایمال نماید.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان فراجا، گفت: مطابق بیانات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی هر چقدر توانمند و مقتدر باشد، فضای جرم، مجرمین تضعیف می شود و تضعیف نیروی انتظامی موجب تقویت جرم و جنایت می گردد.

ایشان افزود: نیروی مقتدر انتظامی ماموریت ها و فعالیت های مختلفی را انجام می دهد و همواره نیز موجب رضایت عمومی مردم هستند و اگر برخی گلایه ای نیز می کنند؛ گلایه از اجرای حکم نیست چون منافع عمومی مدنظر فراجاست، بلکه گلایه از حداکثر قاطعیت و اجرای احکام الهی و حداکثر تولید امنیت می باشد، توقع مردم از پلیس، انجام تمامی ماموریت ها با قاطعیت و بدون اغماض است.

امام جمعه شهرستان ازنا به حضور مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری پرداخت و اظهار داشت: حضور ایشان حضوری  بابرکت و جامع الطراف و مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی بود که قوت جسمانی معظم له رو زیر سوال برده بودند در صورتی که ایشان به مدت زیادی سخنرانی نمودند و قدرت تحلیل و دفع شبهات و نقشه راه را بار دیگر ارائه فرمودند‌.

حجت الاسلام علی سپهوند در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار بازگشت عده ای که بی بصیرت و از روی نا آگاهی در زمین دشمن بازی کردند شدند؛ اما متاسفانه باز هم تعدادی از خواص بی بصیرت دست از اقدامات خیانت کارانه خود بر نمی دارند، به تعبیر ایشان نوجوان و جوان ما که در فضای مجازی آلوده شده است، مجرم ما نیست و باید تنبیه شود و منظور از تنبیه در کلام معظم له یعنی روشنگری، آگاهی و تبیین برای آنها باید بشود تا از فضای رهای مجازی نجات یابند‌.

خطیب جمعه شهرستان ازنا هدف استکبار جهانی را نابودی ایران اسلامی ذکر کرد و افزود: هدف شیطانی استکبار جهانی از بین بردن ایران مستقل و مقتدر است، آنها حتی به تعبیر مقام معظم رهبری به ایران منهای جمهوری اسلامی نیز راضی نمی شوند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور نیز، گفت: به این دلیل اغتشاشات اخیر در کشور داعشی گونه و بی سابقه بود که آشوب گران همراهی مردم را با خود نداشتند و به این دلیل با عصبانیت تمام به اقدامات فجیع و ناگوار دست بردند تا بتوانند خلاء عدم همراهی مردم را جبران کنند.

امام جمعه ازنا در ادامه با گریزی بر مسائل شهرستان، از تصمیم به ورود معلمان غیر بومی به شهرستان ازنا انتقاد کرد و گفت: درخواست بحق و بجای مردم ولایتمدار ازنایی استفاده از جوان‌ها و نیروی های بومی برای استخدام ها در این شهرستان است؛ بارها عرض کردیم که اگر در عوض مسئولیت گرفتن فرزندی از ازنا در شهرهای دیگر، مسئولی غیر بومی به ازنا بیاید، عیبی نیست اما به هیچ وجه نمی پذیریم که کارمند و معلمی از شهرهای دیگر به ازنا بیاید و حق مردم ازنا را پایمال نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش باید تدبیری در این خصوص کند و اگر فرصت استخدام نیز وجود ندارد، باید با حمایت های مالی، زمینه بازگشت به کار نیروی باتجربه فرهنگی این شهرستان فراهم گردد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.