سرویس خبری

انتقاد امام جمعه ازنا از بی توجهی به مشکلات شهر ازنا

امام جمعه ازنا گفت: این شهرستان حداقل امکانات را ندارد ، چه کسی به مشکلات ازنا توجه دارد؟ آیا خطبه های نماز جمعه فقط محلی برای حرف زدن است و بعدهم به فراموشی سپرده شود؟ هر برنامه ایی که در استان چیده می شود تصور می کنیم شهرستان ازنا هم در آن دیده شده ولی اینطور نیست.
کد خبر : 3442
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
انتقاد امام جمعه ازنا از بی توجهی به مشکلات شهر ازنا

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام و المسلمین سپهوند همگان را به تقوی و پرهیزکاری دعوت کرد و گفت: اگر یک مجموعه قصد گسترش عدالت را داشت پیشنیاز این کار تقوی و پرهیزکاری است.

وی افزود : عدالت در ساختار ، گفتمان و برنامه ها باید در راس کار مدیران باشد و امروزه بسیاری از افراد در عدالت خواهی باید پیشرو باشند. مانند مسئولان که توسعه متوازن باید در راس برنامه های آنان باشد.

ایشان افزود : عدالت در بازدید ، عدالت در سرکشی از مناطق دارای مشکلات ، عدالت در دیدار حتی ، جزو این موضوعات است و اگر این عدالت نباشد حرفی برای گفتن نداریم. مسئله عدالت برای شهرستان ازنا در برخی موضوعات ملموس تر است.

ایشان افزود: سنت غیر حسنه در بسیاری از مدیران لرستان وجود داشته است که به شهرستان ازنا مانند پلی برای رفت و آمد به مناطق اطراف استفاده میکرده اند یا اسم شهرستان را از ازنا بردارید تا بعنوان بخش باشد یا توقعات این شهرستان را برآورده کنید.

خطیب جمعه ازنا ادامه داد : گاهی پیش آمده که اینجانب در خطبه ها به مرز سکته رسیده ام و پس از آن مدیر مربوطه عازم شهرستانهای اطراف شده و آن مدیر ۲ تا کارمند هم به شهرستان ازنا اعزام کرده اند.

وی گفت اگر من داد نزنم که این شهرستان حداقل امکانات را ندارد ، چه کسی توجهی به مشکلات شهرستان دارد ؟ آیا خطبه های نماز جمعه فقط محلی برای حرف زدن است و بعد موضوع با فراموشی سپرده شود؟ هر برنامه ایی که در استان چیده میشود تصور میکنیم شهرستان ازنا هم در آن دیده شده ولی اینطور نیست . خواسته هایی که در خطبه های نماز جمعه ازنا مطرح میشود باید برای شهرستان ازنا تدارک دیده شود.

ایشان ادامه داد: امروز تلنبار شدن کالاها در انبارهای کالاهای تملیکی گمرکات یکی از مشکلاتی است که جامعه با آن دست به گریبان است .‌اگر قرار باشد که گزارش این کالاها مانند اینکه فلان مقدار برنج در گمرکات رسوب کرده و در حال از بین رفتن است ولی مسئولان برای آن اقدامی انجام ندهند ، پخش نکردن این گزارش بهتر است. پخش این گزارشات به چه درد میخورد ؟

وی افزود ؛ بارها رئیس قوه قضائیه گفته است اگر زیر مجموعه قوه قضاییه درباره موضوعات چالش دار یا رفع فلان مشکل اقدامی انجام ندهند خودم این کار را میکنم سوال اینجاست آیا اعتماد نداریم یا کارمند در این خصوص وجود ندارد ؟ پاسخ این است که اگر واقعا اینطور هست و مسئولان فکر میکنند زیر مجموعه کاری از پیش نمی برند اعلام کنند تا مجموعه های آتش به اختیار و بسیج عمومی برای اجرای برنامه های رئیس جمهور خدوم و مجلس انقلابی وارد عمل شوند.

وی گفت : خون از چشمانم آمد تا رئیس جمهور انقلابی سرکار بیاید و شبانه روز دعا کردم که با حفظ عدالت مردم را به سمت فرد اصلح سوق بدهیم . امروز وظیفه داریم که از دولتمردان حمایت کنیم.

وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی در هفته جاری ادامه داد : هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد و این موضوع در جامعه خیلی مطرح شده است زیرا چیزی تا کنون کتاب نیامده است و این مناسبت را به دست اندرکاران کتاب و کتابخوانی در ازنا تبریک میگویم

ایشان به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد و گفت آنچنان تاثیری این بانوی بزرگوار در ایران گذاشته که شرق و غرب کشور را از وجود خود متاثر ساخته است و ملاحظه می فرمائید که آن بزرگوار شهر قم را مرکز علم و دین قرار داده است.

سپهوند گفت : زمانی انتقاد میشود که امید به توسعه میرود . تذکرات برای این است که ما به خوبی ها نگاه کنیم و نیمه خالی لیوان را پر بدانیم . در میدان بودن و در رکاب بودن مردم اقتضا میکند کاری کنیم مسئولان بهتر به مردم خدمت کنند.

وی افزود : استاندار لرستان اعلام کرده عدالت محوری ، توسعه متوازن و افزایش بهره وری در دستور کار است و اگر ما پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم تا ۱۵۰ هزار نفر اشتغالزایی خواهیم داشت./صدای ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.