انتقاد بخشدار مرکزی ازنا‌نسبت به اجتماعات محلی

متاسفانه عده ای این روزها زحمات شبانه روزی کادر درمان، تلاش های نیروهای خدوم انتطامی که حضورا به خانواده های متوفی و .. تذکر می دهند را نادیده می گیرند و خواست خود مبنی بر برگزاری مراسم با نیت احترام به فوت شده خود را ترجیح می دهند.
کد خبر : 2055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه؛ بخشدار مرکزی ازنا طی پیامی نسبت به برگزارش اجتماعات در این بخش انتقاد کرد

عسگری گفت: صدا وسیما، کانالهای اطلاع رسانی، تذکر مسئولین امر، اعلام آمار روزانه مبتلایان و فوت شدگان از طرف مراجع ذیصلاح، هشدار ممنوعیت برگزاری مراسمات اعم از عروسی و عزا و رعایت خیلی از خانوادها مثل خانواده مرحومه قدیر سالاروند در روستای وزمدر که جای تشکر دارد تاثیری بر جمع اندکی از خانوادها که حاضر به تمکین از قانون نیستند ندارد.
وی افزود: متاسفانه عده ای این روزها زحمات شبانه روزی کادر درمان، تلاش های نیروهای خدوم انتطامی که حضورا به خانواده های متوفی و .. تذکر میدهند را نادیده میگیرند و خواست خود مبنی بر برگزاری مراسم با نیت احترام به فوت شده خود را ترجیح می دهند به ابتلا و یا فوت دیگران بر اثر شیوع ویروس کرونا، مانند صاحبان عزا در روزهای گذشته در روستاهای عزیزآباد، سیوله و …

لذا با توجه به وضعیت خطرناک شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان روزانه، تکمیل ظرفیت بستریهای بیمارستانها، ضمن سپاس و تشکر از عزیزانی که رعایت میکنند از کلیه خانوادهایی که این روزها عزیزی را از دست میدهند و یا خانواده هایی که مراسم جشن دارند تقاضا داریم که تا اطلاع ثانوی از برگزاری مراسمات به هرشکل ممکن پرهیز کنند.

لازم به ذکر است به استناد آخرین مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری هر گونه مراسم ممنوع است و با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد شد.
گری
بخشدار مرکزی ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.