اخبار شهرستان

بازگشت ۶ زندانی مالی با کمک خیرین ازنایی به آغوش گرم خانواده

دبیر ستاد آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان ازنا گفت؛ با کمک و همت خیرین نیک اندیش ازنایی تا پایان روز۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ تعداد ۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود باز گشته اند.
کد خبر : 4391
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۱۳
بازگشت ۶ زندانی مالی با کمک خیرین ازنایی به آغوش گرم خانواده

 

۶ زندانی مالی با کمک خیرین ازنایی به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: “علی کرمی”در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت؛ در راستای حمایت و دستگیری از خانواده های نیازمند در سه ماهه اول سال جاری نیز تعداد ۵۰ بسته معیشتی اهدایی از طرف موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری شهرستان ازنا به خانواده های زندانیان مالی نیازمند تحویل گردیده است.

دبیر ستاد دیه شهرستان ازنا در ادامه عنوان کرد؛ طی برگزاری ۱۴ دوره جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان ازنا خیرین برادر و خواهر نیکوکار و گرامی با حضور خود در جشن های بزرگ گلریزان با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی موجبات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نموده اند.

وی چهاردهمین دوره جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان ازنا را پرشور تر از گذشته خواند و افزود؛ خیرین و نیکوکاران امسال نیز با کمک های چشمگیر و بی نظیر خود به مانند سالهای گذشته افتخار آفرینی کردند بطوری که تا تاریخ ۲۰تیر ماه سالجاری موجبات آزادی تعداد ۶ زندانی مالی را فراهم نموده اند.

کرمی یادآور شد؛ یک زوج ازنایی هم ضمن مراجعه به ستاد دیه قصد دارند در آینده نزدیک با فروش فیش حج تمتع خود مقدمات آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازند.

دبیر ستاد دیه طی پیامی بابت کمک های نقدی و غیرنقدی و سبدهای مواد غذایی که توسط خیرین و موسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد اهدا گردیده قدردانی و همچنین از زحمات “حمید بیات” مدد کار زندان الیگودرز و “علی آسترکی” دبیر انجمن پوریای ولی تشکر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.