به همت دبستان فاطمیه

برگزاری جشن تکلیف دختران مقطع ابتدایی در شهرستان ازنا

امام جمعه ازنا ضمن قدردانی از فراهم کردن بستر برگزاری این مراسم گفت : ادای تکلیف نماز حفاظی معنوی برای جلوگیری از ورود شیطان به زندگی انسان هاست .
کد خبر : 4107
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
برگزاری جشن تکلیف دختران مقطع ابتدایی در شهرستان ازنا

جشن تکلیف دختران دبستان فاطمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ، جشن تکلیف دختران ۹ ساله ی دبستان فاطمیه ، با حضور امام جمعه و رئیس تبلیغات اسلامی ازنا برگزار شد.

علی غلامی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، ضمن قدردانی از زحمات مدیر و پرسنل این مدرسه ، رسیدن به سن تکلیف را شایستگی ارتباط با خداوند عنوان کرد و گفت : یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباط با خدا نماز اول وقت است که باید تمام توان خود را برای استحکام این ارتباط به کار بگیریم .

حاج آقا تقویان رئیس تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه “سن تکلیف” یعنی رسیدن انسان به شناخت خداوند با عقل و ایمان قلبی ، خاطرنشان کرد : در عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات پایدار باشید و اجازه ندهید این پاکی و معصومیت به واسطه ی ترک فرامین الهی از شما گرفته شود .

امام جمعه ازنا همچنین در ادامه ، ضمن قدردانی از فراهم کردن بستر برگزاری این مراسم ، اظهار داشت : ادای تکلیف نماز ، حفاظی معنوی برای جلوگیری از ورود شیطان به زندگی انسان هاست .

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به تاثیر شگرف نماز در آرامش روان ، افزود : “سلامت روح و اندیشه” با التزام عملی به آموزه های دینی حاصل می شود و معنویت ، علم و اخلاق است که حرکت در مسیر کمال را فراهم می کند .

لازم به ذکر است : در این آیین که برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری این دبستان نیز حضور داشتند ، دانش آموزان پس از ادای نماز مغرب و عشا به امامت امام جمعه ، میهمان سفره ی افطار پرسنل مدرسه ی فاطمیه شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.