با حضوراقشار مختلف مردم

برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر ازنا

همزمان با سراسر کشور ، مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی استکبار جهانی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر ازنا برگزار شد.
کد خبر : 4824
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر ازنا

همزمان با سراسر کشور ، مراسم یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبار جهانی صبح امروز جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بر مبارزه با زیاده خواهی استکبار جهانی برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان شهرازنا که از میدان شهیدصادقی تا مصلی نمازجمعه برگزار شد، با حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی با مضامین مقاومت در برابر استکبار جهانی و محکومیت هنجارشکنان بر تداوم راه شهدای انقلاب به ویژه شهدای دانش آموز و دانشجو تاکید نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه ازنا در حاشیه این مراسم در گفتگو با ازنانیوزاظهار داشت؛ سيزده آبان از جمله روزهاي درخشاني است كه در تاريخ انقلاب اسلامي همواره مانند خورشيد تابان مي‌د‌رخشد و مايه سرسبزی و افتخار ملت سرافرازمان است.

سرهنگ روح ا.. مسلمی افزود؛ امروز حضور دانش آموزان و دانشجویان مثل همیشه پرنگ بود حضور پرشور اقشار مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بود که روزهای اخیر مسبب اغتشاش در برخی نقاط کشور شده اند.

فرمانده بسیجیان شهرستان ازنا روی سخن با فریب خوردگان ابراز کرد؛ پیام امروز مردم آگاه و همیشه در صحنه این است که فریب خوردگان به بطن مردم برگردند و صف خود را از  فتنه گران جدا کنند آغوش مردم بسوی آنان باز است.

وی در ادامه طی پیامی خطاب به هنجارشکنان و سران فتنه نیز یادآور شد؛ و اما کسانی که اصرار بر اغتشاش  و ناآرامی دارند قطعا با آنان باید بدون مماشات و ملایمت برخورد محکم شود.

شایان ذکراست؛ در ۱۳آبان سه واقعه مهم تاريخي رخ داده است تبعيد بنيانگذار جمهوري اسلامي(۱۳آبان ۱۳۴۳)، شهادت دانش آموزان استقلال طلب (۱۳آبان ۱۳۵۷)، تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان هوشيار (۱۳آبان ۱۳۵۸) كه هر كدام نقش بسزايي در شكل گيري، تداوم و حركت توفنده انقلاب اسلامي داشته و ملت بزرگ آن را فراموش نخواهد كرد.

تهیه و تنظیم خبر: سعیدپوریان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.