به همت انجمن ازنایی های مهاجر

برگزاری همایش توسعه گردشگری در شهرستان ازنا

طی مراسمی در تالار تخت جمشید شهرستان ازنا با حضور اقشار مختلف مردم و علاقمندان به طبیعت مسایل  حوزه گردشگری، فرصت ها و چالش های آن مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 7676
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
برگزاری همایش توسعه گردشگری در شهرستان ازنا

به همت انجمن ازنایی های مهاجر همایش توسعه گردشگری در شهرستان ازنا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: طی مراسمی در تالار تخت جمشید شهرستان ازنا با حضور اقشار مختلف مردم و علاقمندان به طبیعت مسایل و موانع توسعه گردشگری در ازنا مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این مراسم ولی کوهشاری دبیر انجمن ازنایی های مهاجر ضمن گلایه مندی از مسئولین استان به جهت نگاه مرکز استانی به جای نگاه استانی از ضرورت پرداختن به مقوله گردشگری سخن گفت و از بی توجهی برخی مسئولین به دغدغه موجود در این عرصه انتقاد نمود.

“محمدکریمی” جامعه شناس، محقق و پژوهشگر حوزه گردشگری از مهمانان این همایش از استان گلستان طی سخنانی اظهار کرد: امروز سرریز جمعیت گردشگر به سوی استان های شمالی است تا جایی که این مناطق اشباع شده است از این رو استان لرستان با توجه به جاذبه های بی نظیر طبیعی می‌تواند با کمی تدبیر مقصد بعدی گردشگری کشور باشد.

دکتر محمد سپهر مدرس دانشگاه و محقق حوزه گردشگری نیز با تشریح ظرفیت های گردشگری شهرستان ازنا از فرصت ها و موانع این حوزه سخن گفت و در این زمینه توضیحات تخصصی را ارایه نمود.
اجرای موسیقی و شاهنامه خوانی نیز از بخش های دیگر این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم مقرر گردید برای سال های آتی تکرار این‌مراسم  تاریخ  ۲۹ اردیبهشت که پیشتر به عنوان روز ازنا انتخاب شده بود  مورد توجه قرار بگیرد.

تهیه و تنظیم خبر: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.