تبیین اولویت های فرهنگی شهر ازنا در ۱۴۰۰

فرهنگ سازی در زمینه حذف بدعت های غلط، شناسایی توانمندی های فرهنگی، تقویت ارزش های دینی و مذهبی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان اولویت‌های فرهنگی شهر ازنا در سال جدید مطرح شد.
کد خبر : 2841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۰۵
تبیین اولویت های فرهنگی شهر ازنا در ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا با حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام‌جمعه و ریاست شورای فرهنگ عمومی در خصوص برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و هنری سال ۱۴۰۰ دیدار کرد.

حجت الاسلام سپهوند در این دیدار با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی- قرآنی در شهرستان، گفت: ظرفیت های مهم و قابل توجه که می توانند در پیشبرد و افزایش سطح فرهنگ و هنر شهرستان ازنا نقش داشته باشند؛ می بایست شناسایی و معرفی شوند که این امر می تواند در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد.

وی با اشاره به برگزاری‌ مدون جلسات شورای فرهنگ عمومی، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی،‌ پتانسیل و مکانیزم مناسبی برای توسعه فرهنگی در شهرستان هاست و می توان بوسیله آن بسیاری از نقیصه ها، معضلات و مسائل گوناگون و مورد نیاز شهر را سامان بخشید.

امام جمعه ازنا ضمن تاکید بر اجرا شدن و پیگیری اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی، فرهنگ سازی در زمینه حذف سنت‌ها و بدعت های غلط، شناسایی استعداد ها و توانمندی های فرهنگی شهرستان، تقویت ارزش های دینی و مذهبی و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و خودکشی را به‌عنوان اولویت‌های دستور جلسات شورای فرهنگ عمومی سال جدید، مطرح کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.