اخبار شهرستان

تبیین شعار سال در دستور کار شورای فرهنگ عمومی ازنا

حجت الاسلام سپهوند: شعار سال باید به خوبی برای مردم تبیین شود و ظرفیت بالقوه شهرستان در عملیاتی کردن شعار سال به منصه ظهور گذاشته شود که محقق شدن این امر، نیازمند تلاش و جدیت همه‌ی مسئولین و مشارکت مردم است.
کد خبر : 7456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۵

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ازناصبح امروز اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ، مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ،اعضای شورای تامین شهرستان و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین سپهوند با تبریک حلول ماه شوال برگزاری مراسمات معنوی در ماه رمضان را از جمله مراسمات این ماه مهم برای تقویت ایمان اقشار عموم دانست و از دستگاه های فرهنگی خواست در این زمینه با وفاق و همدلی عمل کنند.

وی در رابطه با برگزاری مراسمات شب های قدر و راهپیمایی روز قدس افزود: الحمدلله در این ماه با برکت مردم مومن در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس خوش درخشیدند و همچون گذشته برگ زرینی بر افتخارات شهرستان افزودند.

امام جمعه ازنا با تاکید بر تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، گفت: از جمله عوامل تحقق شعار سال تشکیل کارگروه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران است.

حجت الاسلام سپهوند در ادامه افزود: شعار سال باید به خوبی برای مردم تبیین شود و ظرفیت بالقوه شهرستان در عملیاتی کردن شعار سال به منصه ظهور گذاشته شود که محقق شدن این امر، نیازمند تلاش و جدیت همه‌ی مسئولین و مشارکت مردم است.

فاتحی فرماندار ازنا در این جلسه ماه رمضان را فرصت مغتنمی برای خودسازی دانست و به برکات و فیوضات این ماه عزیز پرداخت و بر لزوم استفاده همگانی از ساعات پایانی این ماه پر بهجت تاکید کرد و در ادامه با برشمردن رسالت های شورای فرهنگ عمومی ، ورود به مسائل زندگی اجتماعی و فردی و فرهنگ سازی در این زمینه را از شئون شورای فرهنگ عمومی دانست.

فرماندار در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بخصوص در حوزه اقتصاد و حمایت از صنایع تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بر لزوم همکاری همه جانبه در اجرای شعار سال تاکید کرد و گفت : بحمدلله در جذب اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ اقدامات صورت گرفته در حمایت از صنایع رو به جلو بوده است و انشاالله در سال جدید شاهد افتتاح سه کارخانه خواهیم بود.

فاتحی حمایت از برنامه های فرهنگی سپاه و دیگر نهاد های فرهنگی را از اولویت های مهم مدیریت شهرستان دانست و از همه دستگاه های اجرایی خواست در این زمینه با وفاق و همکاری صمیمانه در سال جدید به این مسائل توجه و اهتمام داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.