پس از سال ها

تجهیز سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنري شهرستان ازنا

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گفت:  تکمیل و تجهیز سالن نگارخانه ازنا با مساعدت و پیگیری های مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و حمایت نماینده مردم ازنا و دورود و فرماندار محترم ازنا آغاز و در حال انجام بوده و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
کد خبر : 2541
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تجهیز سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنري شهرستان ازنا

تکمیل و تجهیز سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنري شهرستان ازنا پس از گذشت ۱۵ سال در دستور کار قراد گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری نگین اشترانکوه:محمد لک رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گفت:  تکمیل و تجهیز سالن نگارخانه ازنا با مساعدت و پیگیری های جناب آقای فتایی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و حمایت دکتر گودرزی نماینده مردم شریف ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم آغاز و در حال انجام است و ان شاء الله تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
وی خاطر نشان کرد  با رایزنی هایی که توسط جناب آقای دکتر فتایی مدیر کل محترم با وزارت متبوع داشته ان شاء الله در فاز بعدی مقدمات تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر این مجتمع آغاز خواهد شد.
قابل ذکر است سالن های نگارخانه و آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ازنا نزدیک به 15 سال است که از زمان احداث پروژه نیمه کاره بوده و انتظار می‌رود با حمایت نماینده محترم جناب دکتر گودرزی و فرمانداری ازنا  تکمیل و راه اندازی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.