وعده نماینده:

تزریق اعتبار جهت تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا- اراک

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا_اراک از محل ماده 56 خبر داد.
کد خبر : 2102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۴۰
تزریق اعتبار جهت تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا- اراک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه:نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژه باند دوم محور ازنا_اراک از محل ماده 56 خبر داد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص ماده 56، بیان داشت: ماده 56 راهکار و فتح الباب خوبی است که در سال پایانی دولت و نبود اعتبارات کافی در بودجه سنواتی، جهت تکمیل پروژه های در حال انجام و تزریق اعتبار مورد نیاز به پروژه ها کمک می کند.
وی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس بنا به درخواست دستگاه مربوطه و تصویب سازمان برنامه و بودجه و پذیرش بانکهای عامل، پیمانکاران پروژه ها به بانک عامل معرفی و از اعتبارات بانکی جهت تکمیل پروژه های خود استفاده می کنند. در عین حال دولت تضمین پرداخت اقساط بانک را از طریق بودجه سنواتی بر عهده می گیرد. مهمترین نکته این روش این است که پیمانکار منتظر تزریق قطره چکانی بودجه های سنواتی نمی ماند.
دکترحسین گودرزی با اشاره به همکاری بسیار خوب وزارت راه و شهرسازی و موافقت سازمان برنامه و بودجه و استاندار محترم لرستان گفت: ما توانستیم برای چند پروژه بزرگ دو شهرستان از این امکان استفاده کنیم.
وی در باره تخصیص اعتبار ماده 56 برای پروژه باند دوم محور ازنا-اراک گفت: خوشبختانه ما از این پتانسیل برای چند پروژه از جمله باند دوم محور ازنا-اراک استفاده کردیم.
وی در ادامه افزود:در این راستا حدود هزارمیلیارد ریال برای تکمیل باند دوم جاده ازنا_اراک از طریق ماده 56 تصویب گردیده و بانک های عامل نیز تعیین گردیده و مراحل آن در حال انجام است که این اعتبار برای تکمیل نهایی این پروژه تا اراک کافی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.