تعطیلی کلیه باشگاه های ورزشی در ازنا

در جهت پیشگیری از انتشار بیماری کرونا کلیه باشگاهای ورزشی شهرستان ازنا تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.  به گزارش خبرنگار نگین اشترانکوه مجتبی نوری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت: در جهت پیشگری از انتشار بیماری کرونا کلیه باشگاهای ورزشی شهرستان ازنا تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند. وی حفظ سلامتی را یکی از مهمترین  اهداف مقوله ورزش برشمرد و تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشکی در این امر بسیار با اهمیت است. نوری با اشاره به اینکه باشگاه ها نیز یکی از مراکز تجمع افراد هستند تعطیلی این مراکز را تصمیمی جهت حفظ سلامتی ورزشکاران دانست.
کد خبر : 149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
تعطیلی کلیه باشگاه های ورزشی در ازنا

در جهت پیشگیری از انتشار بیماری کرونا کلیه باشگاه های ورزشی شهرستان ازنا تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار نگین اشترانکوه مجتبی نوری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت: در جهت پیشگیری از انتشار بیماری کرونا کلیه باشگاهای ورزشی شهرستان ازنا تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

وی حفظ سلامتی را یکی از مهمترین  اهداف مقوله ورزش برشمرد و تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشکی در این امر بسیار با اهمیت است.

نوری با اشاره به اینکه باشگاه ها نیز یکی از مراکز تجمع افراد هستند تعطیلی این مراکز را تصمیمی جهت حفظ سلامتی ورزشکاران دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.