تقدیر امام‌جمعه و فرماندار شهرستان ازنا از کسبه و بازاریان

اصناف، کسبه و بازاریان که همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند دل در گرو آبادانی و سعادت ایران دارند، بار دیگر وظیفه‌ای سترگ را بر دوش می‌کشند. چه آن دسته از فعالان صنفی که دوشادوش کادر درمانی کشور، تمام توان خود را بکار گرفته در راستای تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی تلاش می‌کنند و چه آن‌ها که از پسِ یک سال سخت اقتصادی، به جهت تأمین سلامت جامعه، محل کسب روزی خود و خانواده‌شان را در ایام حساس تعطیل کرده‌اند، در زمره تلاش‌گرانی محسوب می‌شوند که اولویت اول را به فضای امن و آرام و همراه با سلامت آحاد مردم کشور دیدند.
کد خبر : 722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تقدیر امام‌جمعه و فرماندار شهرستان ازنا از کسبه و بازاریان

امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا در پیامی مشترک از کسبه و بازاریان تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی نگین‌اشترانکوه : امام جمعه و فرماندارشهرستان ازنا‌ به اتفاق اعضای شورای تامین ، ستاد مبارزه با کرونا و اتاق اصناف طی پیام مشترکی از اقدامات کسبه و بازاریان در جهت حفظ سلامت جامعه تقدیر نمودند. متن این‌پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ
و كسانى كه در راه ما كوشيده‌‏اند به يقين راه‏هاى خود را بر آنان می‌نماييم و خدا با نيكوكاران است.

سوره مبارکه عنکبوت

این روزها ارکان مختلف و بخش‌های گوناگون جامعه و به ویژه کادر درمانی در سرزمین اسلامی ایران، مشغول مجاهدت و ایثار هستند. مردان و زنانی که بی هیچ چشمداشتی دل در گرو سلامت و بهروزی آحاد ملت شریف ایران دارند

در این میان، اصناف، کسبه و بازاریان که همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند دل در گرو آبادانی و سعادت ایران دارند، بار دیگر وظیفه‌ای سترگ را بر دوش می‌کشند. چه آن دسته از فعالان صنفی که دوشادوش کادر درمانی کشور، تمام توان خود را بکار گرفته در راستای تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی تلاش می‌کنند
و چه آن‌ها که از پسِ یک سال سخت اقتصادی، به جهت تأمین سلامت جامعه، محل کسب روزی خود و خانواده‌شان را در ایام حساس تعطیل کرده‌اند، در زمره تلاش‌گرانی محسوب می‌شوند که اولویت اول را به فضای امن و آرام و همراه با سلامت آحاد مردم کشور دیدند. که وظیفه میدانیم قدردان این همراهی عزیزان باشیم.
در همین راستا، از عموم فعالان صنفی شهرستان ازنا دعوت به عمل می‌آید تا با مشارکت حداکثری در طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند» که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده است، نهایت همکاری و همراهی حداکثری را داشته باشند.تقاضا میشود بازاریان عزیز همچون همیشه در همراهی کامل با دیگر نهادهای مرتبط نظیر سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه نسبت به تحقق این طرح اهتمام جدی و بایسته داشته باشند. و در سامانه saLamat.goV.ir ثبت نام نمایند.
تردیدی نیست که تداوم تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور و ماندن در خانه‌ها برای هر یک از فعالان صنفی به منزله اقدامی ارزنده محسوب می‌شود و مشمول عنایات الهی و قدردانی فرزندان ایران‌زمین خواهد شد.

سپهوند محمدی نژاد
امام جمعه فرماندار ازنا

شورای تامین شهرستان
ستاد مدیریت کرونا
اتاق اصناف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.