نماینده مجلس خبرگان رهبری:

توجه به ظرفیت های داخلی رمز عبور از تحریم‌ها

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با حضور آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر گودرزی نماینده مردم شریف دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
کد خبر : 3346
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
توجه به ظرفیت های داخلی رمز عبور از تحریم‌ها

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با حضور آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر گودرزی نماینده مردم شریف دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: عصر امروز  آیت الله مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، با اشاره به شعار امسال ، این نامگذاری را نشان دهنده اهمیت مسأله تولید در کشور دانست و بر ضرورت عزم جدی مسؤولان به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد.

ایشان با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره با تأکید بر تقویت تولید داخل بر عزم جدی مسؤولان به منظور حمایت از تولید داخل تأکید داشته و دارند، ادامه داد: نامگذاری امسال نیز نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به تقویت مسأله تولید داخل است.

آیت الله مبلغی رونق تولید را وظیفه یکایک مسئولین کشوری، استانی و شهری دانست و افزود: اگر ظرفیت های داخلی را باور کنیم به طور حتم می توانیم از سد تحریم های دشمن عبور کنیم.

در ادامه حجت الاسلام سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا نیز با خیر مقدم به آیت الله مبلغی و حضار در جلسه، با اشاره به این که ایران اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر با ایستادگی و مقاومت خود همه توطئه های دشمن را خنثی کرده است، ادامه داد: امروز نیز با تداوم مقاومت در برابر توطئه های دشمنان و روی کار آمدن دولت انقلابی و فعالی که مسئله رونق و جهش تولید را جز اصلی برنامه های های خود می داند، ان شا الله شاهد گسترش و رونق تولید و در کنار آن بهبود شرایط اقتصادی، باشیم.

دکتر گودرزی نماینده مردم ازنا در مجلس نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، با بیان اینکه زیربنای تحول در هرکاری فرهنگ آن کار می باشد، گفت: تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها علاوه بر اساس و بنای تحول در کشور، نوعی فرهنگ است.

وی با اشاره به این که تولید داخل اعضا و سران سه قوه می باشد، خاطرنشان کرد: باید در کنار برداشتن موانع پیش روی، حمایت ها و پشتیبانی لازم نیز در بخش تولید داخل توسط تمامی مسئولین ارشد کشوری، استانی و شهری، صورت پذیرد.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه مومن آباد نیز در سخنانی با بیان این که تقویت تولید داخل، بستری برای رشد اقتصادی کشور خواهد بود، ادامه داد: با حمایت از تولید مسأله اشتغال جوانان کشورمان نیز رفع خواهد شد و زمینه ای برای کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی می شود.

همچنین در ادامه جلسه رؤسای ادارات و دستگاه های حاضر با اشاره به موانع موجود در ادارات خود مطالبی را عنوان نمودند که مقرر شد گزارش آن را به دفتر نماینده محترم داده تا بررسی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.