پاسخ ضروری به نیاز مددجویان اجتماعی

با توجه به شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن اقشار مختلف جامعه همزمان با ماه مبارک رمضان به همت اتاق اصناف(خیرین بازار )هیات انصار المهدی (عج) وحسینیه شهیدان پاپی در قالب رزمایش همدلی بسته های غذای گرم به صورت روزانه در بین‌نیازمندان توزیع می گردد.
کد خبر : 950
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
پاسخ ضروری به نیاز مددجویان اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه ؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و خانه‌نشین شدن بسیاری از اقشار جامعه نیاز مضاعفی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در سطح جامعه تعریف گردیده که درمیان انواع حمایت های صورت گرفته اگرچه رعایت بهداشت و اصول پیشگیری در کانون توجه عمومی قرار دارد. اما برای اقشار نیازمند، غم نان و تغذیه‌خانواده همواره از اولویت بالاتری برخوردار بوده است که در این‌میان توزیع غذای گرم سریعترین و کاربردی ترین پاسخ به این نیاز می باشد که از بسیاری عوارض و تبعات اجتماعی خانه نشینی اجباری خواهد کاست.
در همین راستا به همت اتاق اصناف(خیرین بازار )هیات انصار المهدی(عج) وحسینیه شهیدان پاپی در قالب رزمایش همدلی بسته های غذای گرم به صورت روزانه در بین‌نیازمندان توزیع می گردد.
مراجعه حضوری به درب منازل ،رعایت فاصله اجتماعی و مهمتر از همه حفظ کرامت اقشار نیازمند از ویژگی های بارز این اقدام خداپسندانه است.
این رسانه ضمن‌تقدیر از خدمات صورت گرفته در این حوزه از عموم مردم خیراندیش ازنا و همشهریان ازنایی های مقیم تهران و سایر شهرهای کشور دعوت می نماید در این روزهای سخت در رفع نیاز اولیه همشهریان خویش ‌سهیم باشند.

شایان توجه است نیکوکاران ارجمندی که مایل به مشارکت در این طرح مردمی هستند، می توانند‌با شماره ۰۹۱۶۶۶۴۲۳۴۲ آقای علی پاپی تماس حاصل فرمایند.

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.