توصیه های فرماندهی انتظامی ازنا در خصوص ماه مبارک‌رمضان

فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن كريم، ماه شـب های قدر، ماه دعا و نیایش و خودسازی و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعاليت برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا جلب می نماید
کد خبر : 789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

فرماندهی انتظامی ازنا طی اطلاعیه ای در مورد ماه مبارک رمضان توصیه های عمومی را اعلام ‌نمود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه : فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن كريم، ماه شـب های قدر، ماه دعا و نیایش و خودسازی و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعاليت برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید:

۱- به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری خصوصاً در ملاء عام، پوشش نامتعارف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی كه برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا مجاز به فعاليت می باشند، خودداری شود.

۲- در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و به منظور قطع زنجیره انتقال بيماري كرونا و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از سرو غذای سرد يا گرم در پارك ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی اكيداً خودداری گردد.

۳- از هموطنان عزیز، بویژه رانندگان محترم وسایل نقلیه عمومی انتظار می رود با رعايت نكات بهداشتي و ضد عفوني کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.

۴- در صورت صدور مجوز فعاليت مراكز پذيرايي و سایر كسبه و كارهای پُر ريسك (پُر خطر) برابر پروتكل هاي بهداشتی ابلاغي از ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا، متصدیان مراکز پذیرایی می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعايت موازین بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي و اخذ مجوز از ادادهوبهداشت ؛اماکن پلیس و اتاق اصناف و حفظ شئونات اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

۵- در صورت موافقت ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا با بازگشایی مراکز پذیرایی (رستوران، قهوه خانه و سفره خانه و …)، فعاليت اماکن یاد شده از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.

۶- بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا و ديگر موارد یاد شده متوجه متولیان اماکن مربوطه می باشد.

۷- در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین واحد گشت نیروی انتظامی به مأموران انتظامی اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.