توصیه های فرماندهی انتظامی ازنا در خصوص ماه مبارک‌رمضان

فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن كريم، ماه شـب های قدر، ماه دعا و نیایش و خودسازی و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعاليت برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا جلب می نماید
کد خبر : 789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
توصیه های فرماندهی انتظامی ازنا در خصوص ماه مبارک‌رمضان

فرماندهی انتظامی ازنا طی اطلاعیه ای در مورد ماه مبارک رمضان توصیه های عمومی را اعلام ‌نمود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه : فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن كريم، ماه شـب های قدر، ماه دعا و نیایش و خودسازی و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز به فعاليت برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید:

۱- به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری خصوصاً در ملاء عام، پوشش نامتعارف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی كه برابر پروتكل هاي ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا مجاز به فعاليت می باشند، خودداری شود.

۲- در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و به منظور قطع زنجیره انتقال بيماري كرونا و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از سرو غذای سرد يا گرم در پارك ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی اكيداً خودداری گردد.

۳- از هموطنان عزیز، بویژه رانندگان محترم وسایل نقلیه عمومی انتظار می رود با رعايت نكات بهداشتي و ضد عفوني کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.

۴- در صورت صدور مجوز فعاليت مراكز پذيرايي و سایر كسبه و كارهای پُر ريسك (پُر خطر) برابر پروتكل هاي بهداشتی ابلاغي از ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا، متصدیان مراکز پذیرایی می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعايت موازین بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي و اخذ مجوز از ادادهوبهداشت ؛اماکن پلیس و اتاق اصناف و حفظ شئونات اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

۵- در صورت موافقت ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا با بازگشایی مراکز پذیرایی (رستوران، قهوه خانه و سفره خانه و …)، فعاليت اماکن یاد شده از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.

۶- بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغي ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا و ديگر موارد یاد شده متوجه متولیان اماکن مربوطه می باشد.

۷- در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین واحد گشت نیروی انتظامی به مأموران انتظامی اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.