مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد لرستان:

تکمیل سالن‌های نمایش دورود و ازنا تا پایان امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تکمیل سالن‌های نمایش دورود و ازنا را نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: در صورت تخصیص اعتبار کامل، تا پایان سال جاری عملیات تعمیر این 2 سالن به پایان می‌رسد
کد خبر : 1620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
تکمیل سالن‌های نمایش دورود و ازنا تا پایان امسال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه: احمدحسین فتایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،‌ در تشریح آخرین وضعیت سالن‌های نمایش در لرستان، اظهار کرد: برخی از سالن‌های نمایش استان نیازمند بازسازی و برخی دیگر به تعمیر و تجهیز امکانات نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: سالن شهید آوینی خرم‌آباد به دلیل سال‌ها استفاده از جمله موارد نیازمند بازسازی بود که طی روزهای گذشته این مهم محقق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی سالن نمایش شهرستان سلسله اشاره و تصریح کرد: سال گذشته از اعتبارات شهرستانی برای تعمیر این سالن مبلغی لحاظ شد که هم‌اکنون پروژه در حال تکمیل و دارای پیشرفت خوبی است.

فتایی بیان داشت: سالن‌های نمایش شهرهای دورود و ازنا توسط مسکن و شهرسازی ساخته شده‌اند و متاسفانه از سوی وزارت‌خانه ردیف اعتباری برای تعمیر و تجهیز این سالن‌ها پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه امسال این دو پروژه به عنوان اولویت نخست به وزارت‌خانه معرفی شده‌اند، افزود: در سطح استانی نیز از هم‌اکنون رایزنی‌های خوبی با فرمانداری شهرستان‌ها صورت گرفته و از روزهای آینده شاهد بروز اتفاق‌های خوبی در این 2 سالن خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تکمیل سالن‌های نمایش دورود و ازنا را نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: در صورت تخصیص اعتبار کامل، تا پایان سال جاری عملیات تعمیر و تجهیز سالن‌های نمایش دورود و ازنا انجام و پروژه‌ها تکمیل خواهند شد/فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.