جاده های روستایی و بین المزارع محل تردد خودروهای ناقل

با بسته شدن راههای اصلی جاده های روستایی و بین المزارع محل تردد خودروهای ناقل شده است. کشاورزان غیربومی و اجاره کاران محصولات بهاره ‌مشاهده شده کارگرانی که به دلیل دستمزد پایین اغلب از بانوان و دختران جوان هستند، در اجتماعات ۲۰ الی ۳۰ نفره بدون‌ رعایت فاصله اجتماعی، بدون ماسک و دستکش در اراضی زراعی مشغول کاشت پیاز می باشند.
کد خبر : 652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
جاده های روستایی و بین المزارع محل تردد خودروهای ناقل

با بسته شدن راههای اصلی جاده های روستایی و بین المزارع محل تردد خودروهای ناقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی نگین اشترانکوه طی ۳ روز گذشته گزارشات و مشاهدات میدانی از مناطق مختلف روستایی واقع در هر دو بخش تابعه شهرستان حکایت از اهتمام و ‌پایبندی اقشار محترم روستایی نسبت به اصل قرنطینه خانگی و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل دارد.
اما در مورد کشاورزان غیربومی و اجاره کاران محصولات بهاره ‌مشاهده شده کارگرانی که به دلیل دستمزد پایین اغلب از بانوان و دختران جوان هستند، در اجتماعات ۲۰ الی ۳۰ نفره بدون‌ رعایت فاصله اجتماعی، بدون ماسک و دستکش در اراضی زراعی مشغول کاشت پیاز می باشند.
این افراد توسط وانت بارها و خودروی نیسان بر خلاف قوانین راهور بصورت فشرده در محل حمل بار از راههای روستایی و بین المزارع وارد حریم شهرستان می شوند که در وهله نخست زمینه بیماری خود و همچنین انتقال به سایرین را فراهم می نمایند.
اگرچه تصمیم اخیر مدیریت جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت اجاره املاک کشاورزی راهبردی قابل تقدیر است اما بسیاری از این قراردادها در فصل پاییز سال قبل تنظیم شده و نیاز به نظارت و الزام کارفرمایان به رعایت ایمنی و سلامت کارگران دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.