جلسه مشترک اعضای شورای تامین شهرستان های ازنا و شازند

فرماندار ازنا: وقوع تصادفات متعدد و ناگوار باعث شده تا محور ازنا به شازند همواره به عنوان یک دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین تبدیل شده باشد که همین موضوع لزوم تسریع در چهارخطه کردن این محور را نشان می دهد.
کد خبر : 2345
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
جلسه مشترک اعضای شورای تامین شهرستان های ازنا و شازند

جلسه مشترک اعضای شورای تامین شهرستان های ازنا و شازند به ریاست آقای بهمنی فرماندار شهرستان ازنا امروز یکشنبه با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات فرمانداری ازنا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فرماندار ازنا طی سخنانی گفت :طی سال‌های اخیر انتقال کالای قاچاق توسط رانندگانی موسوم به شوتی ها ،خودروهای فاقد پلاک ،پلاک مخدوش و…. از چالش‌ها و معضلات جاده‌ای خصوصاً در محور ازنا به شازند است که امنیت مردم را در این مسیر به خطر می‌اندازد
وی هم افزایی دستگاههای متولی، تعامل و همکاری مراجع قضایی و صدور مجوزهای لازم در راستای برخورد با خودروهای شوتی وتشدید اقدامات کنترلی در این محور می‌تواند از راه‌های اصلی مقابله با این پدیده باشد.
آقای بهمنی در ادامه افزود وقوع تصادفات متعدد و ناگوار باعث شده تا محور ازنا به شازند همواره به عنوان یک دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین تبدیل شده باشد که همین موضوع لزوم تسریع در چهارخطه کردن این محور را نشان می دهد
لذا همکاری و هماهنگی و تعامل در این خصوص که مربوط به هر دو شهرستان است می تواند در برطرف ساختن مشکلات و تسریع در انجام کارها بسیار مثمرثمر باشد
هدف از برگزاری اینگونه جلسات ، تعامل و پیگیری ایجاد امنیت در محور مواصلاتی ازنا و شازند است پاسخ به مطالبات واقعی مردم است و ما نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد تا رضایت مردم را جلب نماییم.
افزایش گشت‌های مشترک انتظامی، پیگیری استقرار پایگاه ایست بازرسی، افزایش ایمنی جاده مواصلاتی ازنا به شازند، پیگیری ادامه روند تکمیل چهار بانده کردن جاده ازنا شازند ، وهمچنین استقرار پلیس راه ازنا _شازند و فعال کردن پلیس راه حسین آباد شهرستان شازند از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.