مدیر جهاد کشاورزی ازنا خبر داد:

خرید۲۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ازنایی تا امروز

میزان ۲۰ هزار تن گندم توسط ۴ مرکز خرید شهرستان از کشاورزان حوزه عمل خریداری شده است که این مقدار خرید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : 1595
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
خرید۲۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ازنایی تا امروز

تاکنون ۲۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان ازنا تحویل مراکز خرید گندم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه: مهندس درویشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ازنا در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز (دوشنبه ۹۹/۴/۳۰) میزان ۲۰ هزار تن گندم توسط ۴ مرکز خرید شهرستان از کشاورزان حوزه عمل خریداری شده است که این مقدار خرید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی افزود در شهرستان ازنا ۲۷۰۰۰ هکتار گندم شامل ۱۶۵۰۰ هکتار دیم و ۱۰۵۰۰ هکتار آبی کشت گردیده که تاکنون حدود ۹۰ درصد از مزارع گندم دیم و ۵ درصد از  مزارع گندم آبی برداشت شده است.
مهندس درویشی اظهار داشت برابر ارزیابی های میدانی به عمل آمده کیفیت گندم تولیدی در سال جاری نسبت به سال قبل از وضعیت مناسب تری برخوردار و میزان سن زدگی تا این تاریخ نزدیک به صفر میباشد.
ایشان فرمود ادامه عملیات برداشت با تعداد حدودا ۱۸۰ دستگاه کمباین بومی و غیر بومی انجام‌خواهد شد که میزان نهایی تولید گندم در شهرستان حدود ۸۰ هزار تن و خرید مازاد بر نیاز کشاورزان حدود ۷۰ هزار تن پیش بینی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.