تصویب دورکاری در ادارات استان

با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان، فعالیت کارکنان دولت تا سقف ۷۵ درصد به صورت دورکاری تصویب شد. همچنین در صورت مشاهده تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی در سطح شهرهای استان، نسبت به هدایت این خودروها به پارکینگ اقدام خواهند کرد.
کد خبر : 475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۷:۵۳
تصویب دورکاری در ادارات استان

با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان، فعالیت کارکنان دولت تا سقف ۷۵ درصد به صورت دورکاری تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه: کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بنا بر دستور اکید استاندار لرستان و رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی، می‌بایست بستر لازم برای فعالیت نیروی انسانی خود تا سقف ۷۵ درصد به صورت دورکاری را فراهم کنند.

همچنین بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان، پلیس راهور با همکاری مراجع قضائی در سراسر استان، از تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۹ علاوه بر کنترل مبادی ورودی، در صورت مشاهده تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی در سطح شهرهای استان، نسبت به هدایت این خودروها به پارکینگ اقدام خواهند کرد.

لذا از هم استانی‌های که خودروی آنها دارای پلاک غیر بومی است، درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی از وسایل نقلیه خود استفاده نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.