فرماندار ازنا :

دولت سیزدهم با همه وجود در کنار مردم است

فرماندار ازنا در جلسه شورای اداری گفت: دولت سیزدهم با همه وجود در کنار مردم است وی از رسانه ها خواست: ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان را به جهان معرفی کنند.
کد خبر : 4214
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
دولت سیزدهم با همه وجود در کنار مردم است

فرماندار ازنا ؛ دولت سیزدهم با همه وجود در کنار مردم است / رسانه های معاند در سردگمی قرار گرفتند / رسانه ها ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان را به جهان معرفی کنند

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: صبح امروز اولین شورای اداری فرمانداری در سال ۱۴۰۱ به ریاست محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که دکتر حسین گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام‌والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان حضور داشتند ، فاتحی فرماندار ضمن تبیین سیاست های دولت سیزدهم در مردمی سازی نظام اقتصادی ، هماهنگی و همصدایی بین نهاد های حاکمیتی را لازمه پیشبرد اهداف عالی کشور دانست و‌ بر لزوم اقناع افکار عمومی تاکید نمود.

فاتحی با اشاره به حساست شرایط کنونی کشور توجه به خواست مردم را از ضروریات دانست وگفت : امروز کشور برای حل مشکلات خود با مردم هم گام شده است و روئسای ادارات در تولید رضایتمندی در بین اقشار مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در گذشته ، خدمات دولت سیزدهم در طول یکسال گذشته را در دولت سیزدهم قابل توجه دانست و گفت ؛ بی تردید خدمات دولت سیزدهم در طول یکسال گذشته سرعت و شتاب بیشتری داشته است و تغییر رویکرد قطعاً برای مردم ملموس می‌باشد.

فاتحی فرماندار ازنا درباره تغییرات اخیر گفت : تغییرات و‌جابجایی ها در همه دولت ها مرسوم بوده است ، لیکن ما از کارگزاران نظام اسلامی هستیم و باید تا آخرین روزی که در جایگاه خود قرار داریم به این انقلاب و به این مردم خدمت کنیم و خود را موظف به پاسخگویی بدانیم.

در پایان این جلسه با حضور فرماندار ، نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان از خدمات ارزنده جناب آقای محسن جمالی معاون سابق فرمانداری تقدیر و‌ تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.