استاندار لرستان:

راه آهن مطالبه مهم مردم استان است

استاندار لرستان تصریح کرد: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد .این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان به عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .
کد خبر : 3413
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
راه آهن مطالبه مهم مردم استان است

 

استاندار لرستان: پروژه راه آهن دورود – خرم آباد – بروجرد یکی از پروژه‌های اساسی و مطالبه مردم استان است .

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار در خصوص وضعیت پروژه راه آهن خرم آباد گفت: راه آهن یکی از پروژه های اساسی لرستان است که تکمیل آن در دستور کار استانداری قرار دارد .

وی اظهار داشت: راه آهن دورود – خرم آباد و بروجرد از جهاتی برای همه مردم لرستان مهم است و در صورت راه اندازی تمام استان از آن بهره برداری خواهند کرد، از این رو مطالبه مهم مردم استان است .

استاندار لرستان تصریح کرد: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد .

دکتر زیویار ادامه داد: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان به عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .

وی تاکید کرد: برای تکمیل و پیشبرد بهتر امورات راه آهن خرم آباد ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در بحث تأمین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه نظرات خود را ارائه دهند .

دکتر زیویار افزود: امیدواریم این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاههای اجرایی ذیربط هر چه سریعتر به نتیجه رسیده و شاهد بهره برداری از آن باشیم ‌.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.