رئیس تبلیغات اسلامی ازنا

راهپیمایی روز قدس در ازنا برگزار نمی شود/ اما آرمان قدس تعطیل‌ناپذیر است

محمدرضا تقویان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفت: حمایت از آرمان قدس شریف مسئله اول جهان است و بی شک گرامیداشت روز جهاني قدس واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است
کد خبر : 1182
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
راهپیمایی روز قدس در ازنا برگزار نمی شود/ اما آرمان قدس تعطیل‌ناپذیر است

محمدرضا تقویان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفت: حمایت از آرمان قدس شریف مسئله اول جهان است و بی شک گرامیداشت روز جهاني قدس واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه؛ به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام محمدرضا تقویان اظهارداشت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه آن، برای همیشه در تاریخ زنده بماند.

وي افزود: مسلمانان جهان این یوم الله را به سمبلی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بدل سازند.

رئيس تبلیغات اسلامی ازنا گفت: روز قدس، نمایش شیوایی از دفاع مسلمانان جهان از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین است که سالهاست در سایه جور و جنایت رژیمی بی رحم و وقیح، که در حمایت کامل استکبار و ایادی آن است، از خانه و کاشانه خویش آواره گشته و در شرایطی سخت و دشوار زندگی گذرانده و در این سال‌ها جز تخریب و کشتار ندیده اند.

تقویان خاطرنشان كرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) فلسطین را مساله اول جهان اسلام توصیف کرده اند و فرمودند: «روز جهانی قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیان‌شان است.»

وی با بيان اينكه موضوع فلسطین، متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان در همه اعصار گذشته، حال و آینده است، تصریح کرد: حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است و بی شک گرامیداشت این روز واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است.

رئيس تبلیغات اسلامی ازنا تاکید کرد: در پی محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و امکان برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس ویژه برنامه ای با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد، که سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) ساعت ۱۲ظهر به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیو و تلویزیونی پخش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.