امام‌جمعه ازنا:

رییس جمهور آینده باید بتواند راه رئیسی را ادامه دهد

حجت الاسلام سپهوند گفت : رئیس جمهور آینده ما باید فردی مجاهد دلسوز و توانمند و انقلابی باشد و بتواند راه دولت فعلی و شهید رییسی را ادامه دهد.
کد خبر : 7771
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
رییس جمهور آینده باید بتواند راه رئیسی را ادامه دهد

امام جمعه ازنا گفت : رییس جمهور آینده باید بتواند راه رئیسی را ادامه دهد

رئیس جمهور آینده ما باید فردی مجاهد دلسوز و توانمند و انقلابی باشد و بتواند راه دولت فعلی و شهید رییسی را ادامه دهد.

حجت الاسلام علی سپهوند در خطبه های  این هفته نماز جمعه ازناضمن گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی، افزود: مساله انتخابات مهم اما مهمتر از انتخابات اتمام کار و انجام به موقع کار است که با شرکت هوشمندانه در انتخابات این مهم رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: سابقه نداشت دولتها و ملتهای جهان در ابراز همدردی فقدان سران کشورها این حجم ابراز همدردی و یاد بود و مراسم بزرگداشت برگزار کنند و این خود مسئولیت را برای رئیس جمهور بعدی سنگین می‌کند.

خطیب جمعه ازنا تصریح کرد: شاخص ها و معیارهای مد نظر رهبری ، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و ساده زیستی در انتخابات ملاک باشد و ما با اندک تاملی می‌توانیم بفهمیم اصلح چه کسی است.

وی با اشاره به سفر استاندار به لرستان ضمن تقدیر از استاندار گفت: در این سفر برکاتی نصیب ازنا شد و دستوراتی صادر شد لازم است مدیران بکوشند و مصوبات را اجرایی کنند.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه طبق برنامه زمانبندی فرصت در اختیار مسوولین هست؛ گفت: استاندار زمان منطقی به مدیران داده و ما توقع داریم مدیران به دستورات استاندار توجه کنند و مصوبات سفر استاندار به ازنا اجرایی بشود.

خطیب جمعه ازنا با اشاره به رحلت امام خمینی گفت:امام خمینی فقط برای رضای خدا قدم بر می‌داشت و همین امر او را جاودان کرد.

حجت الاسلام سپهوند با بیان ویژگی های بارز امام خمینی گفت:معمار کبیر انقلاب با تمام ظرفیتها پیروزی انقلاب را بر دو اصل هوشیاری مردم و اراده الهی عنوان میکرد.

ایشان تصریح کرد: اراده امام اراده الهی بود و او فقط برای خدا گام برمیداشت .

خطیب جمعه ازنا افزود: نقشه دشمنان اسلام نابودی انقلاب پس از امام خمینی بود و گمان می‌کردند با ارتحال امام خمینی کار انقلاب تمام است اما رهبری عزیز راه و مسیر امام را به درستی ادامه داد و این مسیر پیشرفت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ماجرای غدير خم گفت: برای ما غدیر همچنان تکرار شد و امروز در پرتو ولایت جهانیان از انقلاب  ما عبرت و درس گرفته اند.

ایشان همچنین به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: مردم سال ۱۳۴۲ امیدی به حاکمیت نداشتند و نیتشان برای دفاع از نائب امام زمان بود و در دفاع از دین اسلام قیام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: زیربنای انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد رقم خورد و آن روز مردم خالصانه جان خود را برای تعالی اسلام فدا کردند .

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.