سخن سردبیر

خواستگاری مسئولانه

می گویند فردی قصد امر خیر داشت از او درصد پیشرفت کار را پرسیدند، گفت: ۵۰ درصد، گفتند چطور؟ گفت خانواده داماد راضی هستند...!!!
کد خبر : 2426
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
خواستگاری مسئولانه

در چند روز اخیر مصاحبه ای از بخشدار محترم بخش مرکزی منتشر شد که از یک صدایی مسئولان در جابجایی روستای کمندان خبر می داد. ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای عسگری که یکی از مدیران متواضع و مردمی هم هستند، می گویند فردی قصد امر خیر داشت از او درصد پیشرفت کار را پرسیدند، گفت: ۵۰ درصد، گفتند چطور؟ گفت خانواده داماد راضی هستند…!!!
حالا حکایت ‌مسئولان محترم شهر و استان ماست که یک دل و یک صدا به خواستگاری یک روستا رفته اند اما مشکل مهریه و شیربها دارند ، وام ‌ازدواج هم کفاف خرید جهیزیه را نمی دهد…!!!
البته این شرایط محصول دیروز و امروز نیست بلکه محصول یک دهه غفلت است اگر همان روز که احداث سد در دستور کار قرار گرفت، بحث جابجایی روستا هم به صورت موازی پیگیری می شد با این همه افزایش هزینه مواجه نبودیم منتهی مراتب برخی مدیران می خواستند بچه خوب و کم خرجی برای دولت باشند..!!!
اکنون هم اگر با آینده نگری به موضوع نگاه کنیم کمندان برای شهر ازنا و استان لرستان هزینه نیست بلکه یک فرصت و یک سرمایه گذاری است، فرصتی که می تواند زمینه ایجاد و توسعه بسیاری از صنایع پاک، کارآفرینی و اشتغالزایی باشد به شرط آنکه آقای دولت دستش هم مثل آغوشش باز باشد…!!!

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.