الاحسان بالاتمام

سخنی با ریاست‌محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان

می گویند" سلامتی تاجی است بر سر افراد سالم که تنها برای بیماران قابل مشاهده می باشد" این‌حقیقت اجتماعی اگرچه همواره محسوس بوده، اما در یک سال اخیر بیشتر از هر زمان دیگری ارزش سلامت و مدافعین سلامت را برای افکار عمومی هویدا نموده است.
کد خبر : 2821
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
سخنی با ریاست‌محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان

می گویند” سلامتی تاجی است بر سر افراد سالم که تنها برای بیماران قابل مشاهده می باشد” این‌حقیقت اجتماعی اگرچه همواره محسوس بوده، اما در یک سال اخیر بیشتر از هر زمان دیگری ارزش سلامت و مدافعین سلامت را برای افکار عمومی هویدا نموده است.
از حق نگذریم در سایه تلاش ها و حمایت هایی که چه از جانب دانشگاه و چه از جانب خیرین صورت گرفته هم در بخش تاسیسات و هم در حوزه تجهیزات شاهد تحول ساختاری در بیمارستان امام علی(ع) بوده ایم که در جای خود شایسته تقدیر است اما متاسفانه عدم وجود پرسنل متخصص و نبود نیروی کافی از حلاوت آن برای مردم کاسته است مضاف بر آن که‌این افزایش حجم می تواند خستگی بیشتر و کاهش کیفیت خدمت رسانی نیروهای موجود را نیز در پی داشته باشد.
از سوی دیگر مردم وقتی می بینند امکانات وجود دارد اما پاسخگوی نیازهای آنان نیست زمینه نارضایتی و افزایش مراجعات به شهرهای همجوار فراهم می شود.
به جمیع این‌جهات و با عرض توجه به اینکه بارها شاهد نظر مساعد جناب آقای دکتر نیکبخت نسبت به توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان ازنا بوده ایم درخواست افکار عمومی رفع مشکل نیروی انسانی بخش های تازه تاسیس تنها بیمارستان این‌شهر است ‌البته منظور نیروی‌بومی و ماندگار است نه اینکه مثل برخی موارد از سهمیه ازنا استفاده بشود بعد هم با یک تلفن به شهر خودش برگردد زیرا چراغی که به خانه فرض است به مسجد حرام است.

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.