گزارش خبری

سفر معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شهرستان ازنا

دکتر مهدی مسکنی معاون‌وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با ابراز تاسف از غیرفعال بودن برخی شرکت های تعاونی یکی از دلایل این اتفاق را عدم آموزش صحیح متقاضیان تاسیس شرکت های تعاوتی دانست.
کد خبر : 5025
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
سفر معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شهرستان ازنا

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شهرستان ازنا سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: عصر امروز دکتر مهدی مَسکنی معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی بمنظور بررسی مشکلات شرکت های تعاونی به شهرستان ازنا سفر کرده و از نزدیک با جمعی از نمایندگان شرکت های تعاونی دیدار و‌گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد مهندس فاتحی فرماندار ازنا با اشاره به وجود ۲۱۸ شرکت تعاونی از عدم‌ فعالیت ۱۸۹ شرکت ابراز تاسف کرد و خواستار ارائه تسهیلات و تقویت سرمایه در گردش این شرکت ها شد تا شاهد فعالیت مجدد آنها باشیم.

فاتحی در ادامه افزود : شرکت های تعاونی بدلیل ظرفیت خوبی که دارند میتوانند در کنار دولت به حل مشکل اشتغال و‌تولید کمک کنند و امید است با برنامه ریزی های دولت سیزدهم شاهد رونق این شرکت ها باشیم.

دکتر گودرزی نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی نیز بر تقویت تعاونی های شهرستان ازنا تاکید کرد و خواستار حمایت همه جانبه از تعاونی ها در راستای حل مشکل اشتغالزایی شد.

دکتر مهدی مسکنی معاون‌وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با ابراز تاسف از غیرفعال بودن برخی شرکت های تعاونی یکی از دلایل این اتفاق را عدم آموزش صحیح متقاضیان تاسیس شرکت های تعاوتی دانست و اعلام کرد در راستای حمایت‌ و توانمند سازی شرکت های تعاوتی در دولت سیزدهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه افزود : شخص رئیس جمهور محترم مهمترین حامی شرکت های تعاونی هستند و در این زمینه با دستور رئیس جمهور از همه امکانات دولت استفاده خواهد شد.

تهیه و تنظیم : محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.