گفت و شنود

شهردار ازنایی ، فرماندار الیگودرزی

اخیرا در سطح فضای مجازی مطلبی به قلم‌جنابعالی در خصوص انتخاب شهردار منتشر شده که از انتخاب یک‌شهردار ازنایی برای الیگودرز به عنوان گزینه غیربومی یاد کرده اید...
کد خبر : 3178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
شهردار ازنایی ، فرماندار الیگودرزی

 

برادر ارجمند جناب آقای عباس شاه علی

با سلام و آرزوی توفیق

اگر به خاطر داشته باشید از آخرین گفت و شنود رسانه ای ما در خصوص منابع آب بیش از ده سال گذشته است و اکنون با گذشت زمان شاید بهتر بتوانیم مواضع‌ یکدیگر ‌را بازخوانی کنیم که البته در این‌مجال بحث نگارنده آب نیست، بلکه‌مدیریت محلی است.
اخیرا در سطح فضای مجازی مطلبی به قلم‌جنابعالی در خصوص انتخاب شهردار منتشر شده که از انتخاب یک‌شهردار ازنایی برای الیگودرز به عنوان گزینه غیربومی یاد کرده اید.
در تحلیل این موضوع نخست بر این نکته تاکید می کنیم که در ضرورت استفاده از ظرفیت های بومی هم‌قول و هم‌نظر هستیم تفاوتی اگر هست در تعریف بومی گرایی و تعیین دامنه آن است و البته این روزها که فرماندار ازنا یکی از مدیران الیگودرزی است بهتر می توان در این باب گفتگو کرد.
با این مقدمه سوال مشخص‌ ما از جنابعالی آن است که اگر انتخاب یک نیروی ازنایی برای شهرداری الیگودرز را برخلاف اصل بومی گرایی می دانید نظرتان در خصوص استفاده از نیروهای الیگودرزی در مناصب بالاتر از شهردار در دیگر شهرها چیست؟
اگر قرار باشد نیروهای هر شهری تا ابد در همان شهر بمانند چطور می توان برای پست های بالاتر نیروسازی و کادر سازی نمود…!!!؟
برادر ارجمند ازنا و الیگودرز جوانه یک‌ریشه و درخت یک بیشه اند که با هم اشتراکات فراوان فرهنگی و اجتماعی دارند، اما با این‌حال فارغ از هرگونه رویکرد احساسی از دیدگاه کارشناسی نیز ما آن روزی می توانیم به سوی توسعه پایدار نیل کنیم که نیروهایی در مرکز استان و بدنه وزارت خانه ها داشته باشیم و البته تحقق این‌ آرمان از همین داد و ستدها در حوزه مدیریت محلی میسور می گردد.

باامید ازنایی آباد و الیگودرزی آبادتر
محسن دهقان‌نژاد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.