حادثه در مسیر گهر

غرق شدن یک گردشگر بروجردی در منطقه نی گاه دورود

گردشگر ۳۴ ساله بروجردی  که به همراه چند گردشگر دیگر به دره نی گاه دورود رفته بود هنگام شنا در رودخانه وحشی و خروشان گهر رود وارد جریان تنداب روخانه شده و متاسفانه غرق می شود.
کد خبر : 1418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
غرق شدن یک گردشگر بروجردی در منطقه نی گاه دورود

به گزارش‌پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دورود گردشگر ۳۴ ساله بروجردی  که به همراه چند گردشگر دیگر به دره نی گاه دورود رفته بود هنگام شنا در رودخانه وحشی و خروشان گهر رود وارد جریان تنداب روخانه شده و متاسفانه غرق می شوند
در پی تماس همراهان فرد غرق شده با مرکز EOC جمعیت هلال احمر، تیم غواصی و جستجو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به محل حادثه اعزام می گردد. عوامل تیم هلال احمر جسد فرد فوت شده را بیست متر پایین تر از محل شنا یافته و با ایجاد کارگاه های فنی نجات از رودخانه خارج می نمایند.

جسد گردشگر فوت شده با همکاری اهالی روستای تی پس از چند ساعت حمل زمینی از دره نی گاه تا محل پارک خودرو ها حمل و در نهایت توسط آمبولانس شهرداری به دورود منتقل می گردد.

مهندس مجید شمس با اظهار تاسف از فوت این جوان و تسلیت به خانواده داغدار وی، از عموم شهروندان و گردشگران درخواست کرد به هیچ وجه در محیط های آبی پر خطر ازجمله رودخانه ها ، دریاچه های طبیعی و مصنوعی و سد ها شنا نکند.

وی اعلام کرد در سال گذشته ده غریق در حوزه استحفاظی شهرستان دورود داشته ایم که اکثر آنها در رودخانه جان خود را از دست داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.