اخبار شهرستان

مخالفت نماینده با پذیرش معلمان غیربومی در ازنا و دورود

حسین گودرزی گفت: این اقدام خلاف روند قانون جذب بومی گزینی مصوب مجلس است و تحت هیچ شرایطی این کار انجام نشود. این تخلف به وزارت آموزش و پرورش هم منعکس گردیده است و تا پایان دنبال خواهیم بود این کار انجام نگیرد.
کد خبر : 4682
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مخالفت نماینده با پذیرش معلمان غیربومی در ازنا و دورود

در شهرستان های دورود و ازنا پذیرشی برای معلمین اضافه سهمیه مرکز استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه :حسین گودرزی با اعلام این مطلب افزود: پیرو تصمیم انتقال معلمین تازه جذب شده از مرکز استان به شهرستان های دورود و ازنا و منطقه سیلاخور، دیروز به سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفتم این اقدام خلاف روند قانون جذب بومی گزینی مصوب مجلس است و تحت هیچ شرایطی این کار انجام نشود. این تخلف به وزارت آموزش و پرورش هم منعکس گردیده است و تا پایان دنبال خواهیم بود این کار انجام نگیرد.
وی افزود :در جهت باب نشدن این رویه خلاف قانون و غلط، معلمین شاغل، حتی معلمین بازنشسته دو شهرستان اعلام آمادگی نموده اند کمبود احتمالی معلم این مناطق را داوطلبانه جبران نمایند.
ادارات شهرستان های ما تجربه تلخی از این نوع جذب های غیر بومی دارند که در مدت کوتاهی بعد از استخدام به شهرهای خود بر می گردند، علاوه بر آنکه سهمیه استخدام جوانان این منطقه هم از بین می رود.
گودرزی در پایان تاکید کرد: کاش برخی مسؤلین کم تجربه مرکز استان با مشورت از دلسوزان، تجربه های تلخ و روش های غیر قابل پذیرش گذشته را تکرار نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.