مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان دورود تعطیل شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود در جهت کنترل بیملری کرونا از تعطیلی مناطق تفریحی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 1171
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان دورود تعطیل شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود از تعطیلی مناطق تفریحی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه نیما فرزین سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان در گفتگو باخبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در شهرستان دورود و تصمیم ستاد استانی و شهرستانی مدیریت این بیماری مبنی بر ممنوعیت ورود گردشگران به مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری، کلیه تاسیسات خدماتی-رفاهی و ورودی مسیرهای دسترسی به جاذبه های طبیعی از جمله دریاچه گهر، آبشار آبگرمه، تالاب ازگن و مناطق تی و عمارت تا اطلاع ثانوی مسدود و کنترل خواهند شد.

فرزین در ادامه افزود: بر همین اساس فعالیت کلیه تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده فعالیت تورهای گردشگری تحت هر عنوانی غیرمجاز محسوب و برخورد قانونی لازم با معرفی متخلفین به مقام قضایی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و همکاری بخشداری مرکزی شهرستان، ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و سایر نهاد ها و ادارات در اجرای این طرح، از مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان دورود تقاضا می شود که مسؤلین را تا عبور شهرستان از وضعیت کنونی این بیماری منحوس یاری نمایند و از حضور در این اماکن تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.