محیط زیست

نجات یک قلاده گرگ از عمق پنج متری گودالی در ازنا

منصور درویشی با اعلام این خبر گفت: یک قلاده گرگ بالغ بهمراه یک قلاده سگ در گودالی که به منظور نصب دکلهای مخابراتی در روستای تیان گرفتار شده بودند، توسط ماموران محیط زیست و تشکل اوج سبز زاگرس نجات داده شد.
کد خبر : 4819
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
نجات یک قلاده گرگ از عمق پنج متری گودالی در ازنا

نجات یک قلاده گرگ و سگ از عمق پنج متری گودالی در شهرستان ازنا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا از نجات یک قلاده گرگ و یک قلاده سگ از عمق پنج متری گودالی در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : منصور درویشی با اعلام این خبر گفت: یک قلاده گرگ بالغ بهمراه یک قلاده سگ در گودالی که به منظور نصب دکلهای مخابراتی در روستای تیان این شهرستان گرفتار شده بودند، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست ، تشکل زیست محیطی اوج سبز زاگرس و جمعی از اهالی روستای مذکور نجات یافته و در منطقه حفاظت شده اشترانکوه رهاسازی گردیدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت ماموران یگان حفاظت محیط زیست  با استفاده از نردبان و طناب نجات و سایر ادوات مربوطه وارد محل شدند و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند گرگ و سگ گرفتار را بیرون کشیده و پس از اطمینان از سلامتی آنها ، این حیوانات را در طبیعت رها نمودند.

درویشی در پایان افزود: از همه اهالی دلسوز روستای تیان و همیاران زیست محیطی شهرستان  که با علاقه‌مندی وافر خود به طبیعت،تمامی کوشش خود را نسبت به رهایی و نجات این حیوانات نشان دادند سپاسگزاری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.