در شهر

نشست مشترک مدیرکل راه آهن لرستان با فرماندار ازنا

در جهت رفع موانع ، چالش های مشترک شهری و ارائه خدمات مطلوب ریلی به شهروندان جلسه ای با حضور پیروزفر مدیرکل راه آهن لرستان،فاتحی فرماندار و حسنی شهردار ازنا در محل دفتر فرمانداری شهرستان ازنا برگزار گردید.
کد خبر : 3818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
نشست مشترک مدیرکل راه آهن لرستان با فرماندار ازنا

نشست مشترک مدیرکل راه آهن لرستان با فرماندار و شهردار ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: در جهت رفع موانع ، چالش های مشترک شهری و ارائه خدمات مطلوب ریلی به شهروندان جلسه ای با حضور پیروزفر مدیرکل راه آهن لرستان،فاتحی فرماندار و حسنی شهردار ازنا در محل دفتر فرمانداری شهرستان ازنا برگزار گردید.

در این جلسه مهندس پیروزفر با اشاره به مطالبه و دغدغه شهروندان ازنایی در مورد سهمیه صندلی قطار بسمت تهران و مشهد و همچنین باجه حضوری فروش بلیط با توجه به نبود آژانس مسافرتی اظهار داشت؛ جهت تسهیل امر تهیه بلیط قطارهای مسافری باجه فروش بلیط طی روزهای آینده در ایستگاه راه آهن ازنا شروع بکار خواهد نمود.

همچنین در بحث افزایش ظرفیت جابجایی مسافر از مبدا ایستگاه ازنا به تهران و مشهد و بالعکس عنوان داشت ایستگاه ازنا از قطارهای مختلف سهمیه دارد و در صورت درخواست سهمیه اضافه با اداره کل ستادی مکاتبه ،چنانچه ظرفیت قطار اجازه دهد مساعدت خواهد شد.

مدیرکل راه آهن لرستان در ادامه افزود ؛ با توجه به ترافیک منتهی به خیابان و میدان راه آهن ساماندهی و بهره برداری فضای جانبی محوطه راه آهن ازنا بعنوان پارکینگ خودروها با درخواست شهرداری یا متقاضی بخش خصوصی با اخذ مجوز از هیئت مدیره محترم راه آهن بصورت اجاره و عقد قرارداد امکان پذیر می باشد.

در این جلسه حسنی شهردار ازنا نیز در خصوص رفع معارض جهت اجرای شبکه آب شهری در سایت راه آهن ازنا قول همکاری و مساعدت داد.

در پایان این جلسه محمد رضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا به همراه پیروز فر مدیر کل راه آهن لرستان و منوچهر حسنی شهردار ازنا از ایستگاه راه آهن به صورت میدانی بازدید نمودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.