سخن سردبیر

نقدی بر عملکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی در شهرستان ازنا

طی جلسه ای در فرمانداری ازنا با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی پیشنهاد برندسازی برای شهرهای استان مطرح گردید که حاضرین در جلسه...
کد خبر : 1435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
نقدی بر عملکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی در شهرستان ازنا

🔹پرده اول:طی جلسه ای در فرمانداری ازنا با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی پیشنهاد برندسازی برای شهرهای استان مطرح گردید که حاضرین در جلسه اعم از مدیران شهرستانی، اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی و کانون بسیج مهندسین هرکدام بسته به تخصص خویش موضوعی را مطرح نمودند اما در ادامه با موافقت‌ جمع برای آنکه بتوانیم خروجی علمی و کارشناسی داشته باشیم زمانی را به عنوان فرصت مطالعاتی درخواست نمودیم.
🔹پرده دوم: در فرصت مذکور کارگروهی با عضویت چندین کارشناس از حوزه های مختلف تشکیل شده و پس از بحث و تبادل نظر با توجه به شرایط و امکانات موجود “گیاهان دارویی”‌ ‌به عنوان طرح منتخب شهر ازنا تصویب شد که در ادامه هیاتی چند نفره متشکل از بسیج مهندسین و مدیران وقت منابع طبیعی مشغول مطالعه و مکان یابی شده و چند مکان را‌ برای اجرای طرح شناسایی نمودند.
🔹پرده سوم: شرکت شهرک های کشاورزی با رایزنی نماینده سابق به موضوع ورود پیدا کرد و طی جلسه ای در کارگروه اقتصاد مقاومتی مقرر گردید زیرساخت های لازم جهت ایجاد شهرک گلخانه ای را فراهم نموده و سپس طبق شرایطی به‌ متقاضیان و فارغ التحصیلان ازنایی واگذار نماید.
🔹پرده چهارم: در میانه راه شرکت شهرک های کشاورزی از انجام تعهد خویش سرباز زده و عرصه مذکور را به بخش خصوصی واگذار نمود که همین خلف وعده اکنون هضم آن را برای افکار عمومی دشوار نمود و زمینه ساز مشکلاتی گردیده است.
🔹پرده آخر: در نتیجه تصمیمات خارج از توافق اولیه ‌توسط شرکت شهرک های کشاورزی مشکلاتی در اجرای این طرح رخ نموده که زمینه نارضایتی متقاضیان اولیه ، سرمایه گذار و ساکنان را یک‌جا فراهم نموده است،اکنون خود عامل آمده به دنبال پیدا کردن عوامل است…!!!

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.