سخن سردبیر

نگاه مدیرکل آموزش و پرورش به شرق لرستان مثل خانه پشتی است

حکایت امروز ما با اداره کل آموزش و‌پرورش‌به گونه ای است است که هر معلم باسواد،صاحب سبک و با تجربه ای را جابه جا نموده و با آسودگی خیال افراد کم‌تجربه فاقد شرایط را به سوی شرق لرستان روانه نموده اند....!!!!
کد خبر : 4685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
نگاه مدیرکل آموزش و پرورش به شرق لرستان مثل خانه پشتی است

پیشترها که سبک‌زندگی این گونه دستخوش تغییر نشده بود پشت هر مهمان خانه ای یک خانه پشتی وجود داشت که هنگام جلسات و میهمانی ها هر کس سن و سال مناسبی نداشت یا شرایط حضور در جلسه را نداشت به آن جا هدایت‌می شد؛ این حکایت امروز ما با اداره کل آموزش و‌پرورش است که هر معلم باسواد،صاحب سبک و با تجربه ای را جابه جا نموده و با آسودگی خیال افراد کم‌تجربه فاقد شرایط را به سوی شرق لرستان روانه نموده اند….!!!!
موضوع دیگری که پیشتر هم در ادارات کل به خصوص در آموزش و پرورش مسبوق به سابقه بوده است در چند ماه سرپرستی که دست یک‌مدیر زیر سنگ است و تازه مشغول کار شده یک سری تغییرات را به حوزه مدیریت او تحمیل می نمایند که تا پایان دوره مدیریت باید تاوان آن را‌پس بدهد…!!!
در چنین هنگامه ای توقع از مدیر کل محترم آموزش و پرورش آن است که در جهت تنویر افکار عمومی بفرمایند شرایط و سوابق و رزومه سرنشینان این اتوبوسی که به سمت شرق لرستان روانه شده چیست؟‌مضاف بر اینکه با وجود این همه آزمون‌پی در پی چطور نیاز نیروی انسانی این بخش از استان محاسبه نشده که امروز کار به این‌نقطه برسد.
ما فراموش نکرده ایم که در سنوات قبل چگونه افراد با سهمیه شهرستان ها وارد برخی ادارات شدند، بعد هم یکی پس از دیگری به سفارش عمه و خاله به شهرهای خودشان باز گشتند و کلام ‌آخر:
“بعد از عبور فاصله ها را شناختم/بی را شناختم من و با را شناختم/جغرافیای شهر تو‌چندان‌شگفت نیست/این بام و این دوگانه هوا را شناختم”

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.