وعده جدید

پیش بینی اتمام جاده چهارخطه ازنا به اراک تا تابستان ۱۴۰۰

نماینده دورود و ازنا در بازدید از سه قطعه در حال اجرای جاده ازنا-اراک، بر ضرورت بهره برداری از این پروژه تا تابستان سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.
کد خبر : 2040
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

 

نماینده دورود و ازنا در بازدید از سه قطعه در حال اجرای جاده ازنا-اراک، بر ضرورت بهره برداری از این پروژه تا تابستان سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه؛ عصرامروز۳ آبان ۹۹ نماینده مردم دورود و ازنا به همراه محمدی نژاد فرماندار ازنا و مجریان این پروژه از روند احداث این پروژه در سه محور بازدید کردند.

دکتر حسین گودرزی در حاشیه این بازدید با اشاره به تلفات زیاد این محور گفت: با توجه به مطالبات مردم در خصوص تکمیل این جاده و تامین مناسب اعتبار این پروژه و اهتمامی که مسئولین در اتمام آن دارند پیش بینی می گردد که جاده چهار خطه ازنا_اراک تا خروجی استان لرستان در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

گودرزی در ادامه بیان داشت: مجوز استفاده از ماده ۵۶ برای این پروژه صادر شده است و امکان دریافت اعتبارات بانکی برای کل این محور تا اراک فراهم شده است.

وی با اعلام عدم رضایت از عملکرد پیمانکار ده کیلومتر انتهایی این محور تا خروجی استان گفت: به وکالت از مردمی که هر روز در مخاطره عبور از این جاده خطرناک هستند و به عنوان وظیفه نظارتی خود بارها نسبت به تقویت امکانات جهاد نصر مرکزی یا تعویض پیمانکار تذکر داده ام.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم با اعلام اینکه قطعه هتل یاس تا امام زاده پیر عباد تا چند هفته آینده تکمیل می شود، افزود: پیش بینی می شود تا پایان بهار آینده با نظر به امکانات مناسب پیمانکار، قطعه مومن آباد به روستای گنجه هم به بهره برداری برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.