پیگیری همزمان تعریض جاده از سمت اراک در دستور کار تشکل های مردم نهاد شهر ازنا

پس از پیشرفت نسبی قطعات محدوده جاده ازنا - اراک اگر چه تا زمان پایان این روند همچنان مطالبه و پیگیری‌مستمر و همه جانبه ضروری می نماید اما حقیقت آن است که تکمیل قطعات باقیمانده پایان کار جاده نخواهد بود...
کد خبر : 1450
تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
پیگیری همزمان تعریض جاده از سمت اراک در دستور کار تشکل های مردم نهاد شهر ازنا

پس از پیشرفت نسبی قطعات محدوده جاده ازنا – اراک اگر چه تا زمان پایان این روند همچنان مطالبه و پیگیری‌مستمر و همه جانبه ضروری می نماید اما حقیقت آن است که تکمیل قطعات باقیمانده پایان کار جاده نخواهد بود زیرا بخش عمده ای از این‌مسیر در محدوده همسایه مجاور ما یعنی استان مرکزی واقع شده است.
در همین راستا به صورت همزمان‌علاوه بر انعکاس مطالبات عمومی ، پیگیری جاده از سمت اراک نیز در دستور تشکل های مردم نهاد شهر ازنا قرار گرفته است.
از حق نگدریم یکی از کارهای خوب آقای مهندس کیان پور مشارکت خواهی از نمایندگان استان های همجوار بود که با امضای نامه مشترک بین مجمع نمایندگان لرستان و مرکزی این مطالبه را از یک‌مطالبه شهرستانی و استانی به یک مطالبه منطقه ای تبدیل کرد.
با این حال اگرچه در ابتدای هر سال شاهد انتشار خبر تخصیص اعتبار برای این‌جاده هستیم اما حقیقت آن است آنچه کار را پیش خواهد برد تزریق اعتباراست نه فقط تخصیص آن که در این‌جهت هم حضور کلیدی جناب آقای دکتر خدابخشی در کمیسیون برنامه و بودجه می تواند راه گشا باشد.
در پایان ضمن تقدیر از محبت رسانه های محلی شهر اراک از جمله اتاق خبر روزنامه عطریاس در انتشار مطالب و مطالبات مردمی همچنین انجمن ازنایی های مقیم تهران و همشهریان مقیم اراک که پیگیر جلسه دیدار با استاندار مرکزی هستند، انتظار ما از تشکل های مردم نهاد استان مرکزی ازجمله سمن های محترم شهرستان‌های اراک و شازند هم آن است که نظر به اشتراکات و مراودات فراوان فرهنگی، اجتماعی و‌گردشگری ‌منطقه ، در چهارچوب فعالیت های قانونی خویش مبنی بر پیگیری مطالبات عمومی در جهت تسریع این روند کمک حال ما باشند.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.