۴۲۰میلیارد ریال‌خسارت کرونایی به بخش گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: شیوع کرونا باعث خسارت۴۲۰میلیارد ریالی به بخش صنایع دستی و گردشگری استان شد و بیش از 3 هزار شغل در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده است.
کد خبر : 910
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
۴۲۰میلیارد ریال‌خسارت کرونایی به بخش گردشگری لرستان

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی نگین اشترانکوه:سید امین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به خساراتی که شیوع کرونا ویروس به صنعت گردشگری لرستان وارد کرده اظهار داشت: شیوع این ویروس باعث وارد شدن آسیب جدی به هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و بخش صنایع‌دستی استان شد.

وی افزود: بر اساس آخرین برآوردها شیوع کرونا بیش از 420 میلیارد ریال به بخش گردشگری لرستان خسارت وارد کرده است.

 مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: از این میزان 30 میلیارد ریال مربوط به هزینه بلیت‌های اماکن گردشگری استان بوده و مابقی نیز خسارت‌های وارد شده به تأسیسات گردشگری و صنایع‌دستی است.

قاسمی با بیان اینکه بیش از 3 هزار شغل در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در اثر شیوع کرونا دچار آسیب شدند، تصریح کرد: تسهیلات کم بهره‌ای به فعالین بخش گردشگری و صنایع‌دستی برای جلوگیری از بیکاری کارکنانشان داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران آسیب‌های واردشده به بخش گردشگری و صنایع‌دستی در دولت پیشنهادهایی مانند افزایش تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.